ایجاد پروژه های جدید عمرانی رفاهی در محدوده بوستان جنگلی چیتگر، این مجموعه بزرگ و گسترده تفریحی گردشگری را با امکانات تفریحی ورزشی به مکانی برای پذیرایی شهروندان و مراجعه کنندگان تبدیل می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید ناصحی شهردار ناحیه 4 منطقه 22 شهرداری تهران در این باره گفت: اداره فنی عمران ناحیه با هدف ایجاد جاذبه های تفریحی گردشگری در بوستان جنگلی چیتگر و جلب رضایت مراجعه کنندگان به این بوستان همچنین تجهیز بیش از پیش آن به امکانات ورزشی، پروژه هایی را در این بخش از منطقه 22 اجرا کرده است که با تکمیل آنها، بوستان جنگلی چیتگر میان شهروندان تهرانی به دارا بودن امکانات و جاذبه های تفریحی گردشگری به مراتب معروفتر از قبل خواهد شد.

وی اضافه کرد: بوستان جنگلی چیتگر با بیش از 900  هکتار مساحت در 2 فاز شرقی و غربی، اکنون دارای امکاناتی چون سالنهای پذیرایی ، میشه زار با وسعت 1/2 هکتار، مجموعه های تیراندازی و سوارکاری، پیست های دوچرخه سواری (کوهستان، سرعت و پیستهای ویژه خانم ها و آقایان بصورت مجزا) ، مسیرهای دوچرخه و..... است.

وی افزود: مسیر دوچرخه سواری جدیدی به طول 12 هزار متر در فاز غربی این بوستان در حال احداث است که با 85 درصد پیشرفت فیزیکی مراحل پایانی ساخت را  با سرعت مطلوبی طی می کند. عملیات احداث معابر فرعی فاز غربی بوستان چیتگر نیز با 97 درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است .

شهردار ناحیه چهار با اعلام اینکه پروژه های متعدد جدیدی که در بوستان جنگلی چیتگر از چند ماه پیش کلید خورده است، طی قرارداد های 8 ماهه احداث و آماده بهره برداری خواهند شد،عنوان کرد: احداث نهر قلوه سنگی در بوستان چیتگر تا کنون 94 درصد پیشرفت فیزیکی داشته، افزون بر اینها عملیات احداث فاز اول مجموعه جدید سوارکاری چیتگر با 8 هکتار مساحت اردیبهشت ماه امسال به اتمام رسیده و فاز دوم آن تا پایان سال نیز تا پایان سال تکمیل و به بهره برداری می رسد.

با احداث بوستان ویژه بانوان در فاز غربی بوستان جنگلی چیتگر  که اجرای آن در دستور کار حوزه امور شهری و فضای سبز منطقه 22 قرار گرفته است، همچنین تکمیل عملیات دریاچه چیتگر که مدتی پیش به دست شهردار تهران کلنگ زنی شد، جاذبه های گردشگری این بوستان به زودی چند برابر خواهد شد.