یزد - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان تفت از برگزاری جشنواره شهر در سالروز ورود امام رضا (ع) به شهرستان تفت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در یزد، سیداحمد عبودتیان در حاشیه سفر خبرنگاران استان یزد به شهرستان تفت در نشستی خبری اظهار داشت: روز 24 آبانماه، همزمان با سالروز ورود حضرت امام رضا(ع) به شهرستان تفت با تصویب شورای فرهنگ عمومی به نام روز تفت نامگذاری شده است و در این روز برنامه ‌‌ای با عنوان جشنواره شهر بهشت در این شهرستان برگزار خواهد شد.

فرماندار تفت با بیان اینکه در هزار و 194 سال پیش در روز 24 آبان‌ماه هنگامی ‌که امام رضا (ع) از مرزهای جنوب غربی کشور وارد ایران شدند، پس از گذر از ابرکوه در ادامه سفر خود به خراسان از شهرستان تفت نیز گذر کردند که برای گرامیداشت این روز فرخنده، مراسم جشنی برپا خواهیم کرد.

وی هدف از برگزاری مراسم روز تفت را شناساندن شهرستان به جوانان و نوجوانان شهرستان، ایجاد حس همگرایی و وحدت بین مردم، شناساندن توانمندی ‌های فرهنگی، اجتماعی و احساس هویت و امید به جوانان تفتی اعلام کرد.

عبودتیان خاطرنشان کرد: شب شعر "هشت بهشت"، جشن انار "یاقوت بهشت" و تجلیل از برترین ‌های تفت در حوزه‌های مختلف از جمله برنامه‌ های این جشنواره است.

فرمانداران 30 سال گذشته تفت گردهم می آیند

فرماندار تفت با بیان اینکه این جشنواره به مدت سه شب برگزار خواهد شد، افزود: در این جشنواره از قشرهای مختلف مردم از خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، نخبگان، چهره‌های شاخص علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و .... دعوت شده است.

عبودتیان خاطرنشان کرد: در این جشنواره همچنین فرمانداران و سرپرستان فرمانداری تفت از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نیز دعوت شده و در روز 24 آبانماه از آنان تجلیل خواهد شد.

وی در بخش دیگری از این نشست با اشاره به اینکه در شهرستان تفت هر ماه یک مدیر نمونه در سطح شهرستان انتخاب و از خدمات وی‌ تجلیل می‌شود، افزود: مدیر نمونه شهریورماه تفت رئیس بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان و مدیر نمونه مهرماه این شهرستان نیز رئیس اداره راه و ترابری شهرستان تفت هستند.

عبودتیان خاطرنشان کرد: مدیران نمونه به منظور ایجاد رقابت و انگیزه کار و خدمات‌رسانی بیشتر در میان مدیران انتخاب می‌ شوند.