زنجان - خبرگزاری مهر: فرماندار ماهنشان سفرهای استانی را گام مهمی در راستای توسعه و پیشرفت مناطق محروم دانست و تاکید کرد: شهرستان ماهنشان با توجه به دو دور سفر ریاست جمهوری به استان زنجان از محرومیت و عقب ماندگی نجات یافته است.

منصور محمدپور در گفتگو با خبرنگار مهر در زنجان با بیان اینکه شهرستان ماهنشان دارای توانمندیهای مطلوب در زمینه های مختلف است، افزود: در حال حاضر با توجه به اقدامات صورت گرفته در بخشهای مختلف در طی دو دور سفر ریاست جمهوری به استان زنجان و مصوبات در نظر گرفته شده برای شهرستان ماهنشان این شهرستان مسیر توسعه ای مطلوب را طی می کند.

وی از پیشرفت 97 درصدی پروژه های دور اول و 76 درصدی مصوبات دور دوم هیئت دولت در شهرستان ماهنشان خبر داد و افزود: 20 درصد از پروژه ها مراحل پایانی را طی می کنند و مابقی در دست مطالعه و اقدام هستند.

محمدپور ادامه داد: همزمان با سفر دور سوم ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان زنجان دو پروژه آبرسانی به روستای مادآباد و پروژه کارخانه خشکبار سهند در شهرک صعنتی ماهنشان به بهره برداری می رسد.

فرماندار ماهنشان افزود: همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان زنجان، مهندس تقی پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان وزیر معین در شهرستان ماهنشان حاضر خواهند بود.