تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۷

کرمان - خبرگزاری مهر: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به عدم بصیرت سران فتنه گفت: مردم ایران نشان دادند که با شناخت جریان منحرف فتنه به بصیرت درست یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر در کرمان، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور عصر پنجشنبه در جمع مردم کرمان اظهارداشت: مردم ایران در روز 9 دی نشان دادند که با هوشیاری جریان فتنه را تشخیص داده اند.

وی افزود: در روز 9 دی بصیرت جامعه موجب خلق صحنه های حماسی و مردمی شد که در تاریخ ایران برای همیشه ثبت شد.

وی از این روز به عنوان یوم الله نام برد و افزود: مردم ایران با هوشیاری در این روز میخ آخر را به تابوت فتنه گران کوباندند و در این روز مردم با تاکید بر لزوم حفظ ارزشهایشان در جامعه نشان دادند فتنه گران تنها مانده اند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: سران کشورهای غربی و استکباری از سران فتنه حمایت کردند و این در حالی است که امام راحل فرمودند روزی که دشمن از ما تعریف کند روز عزا است و همه دیدند که سران فتنه مورد حمایت غرب بودند.
 
وی ادامه داد: سران فتنه پس از حوادث روز عاشورا این حادثه دردناک را محکوم نکردند و سکوت اختیار کردند و دلیل آن این بودند که نمی خواستند معدود طرفداران خود را از دست بدهند.
 
حجت الاسلام ذوالنور افزود: این افراد در واقع براندازی را دنبال می کردند و همچنان در این مسیر حرکت می کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون مردم از سران فتنه فاصله گرفته اند و تنها ضد انقلاب در مسیر آنها گام برمی دارند.
 
حجت الاسلام ذوالنور خاطرنشان کرد: متاسفانه سران فتنه هم اکنون مانند نخ تسبیح مسیر ضد انقلاب را نشان می دهند و بستر این افراد را مشخص می کنند.
 
وی با تاکید بر لزوم بصیرت گفت: تعامل در این حرکات و تنها کمی بصیرت انسان را از لرزش در این فتنه نجات می دهد اما افراد بی بصیرت همچنان در مسیر انحراف قرار دارند.
 
وی ادامه داد: در روز 9 دی برخی از مردم که به رئیس جمهور در انتخابات رای نداده بودند نشان دادند که به ماهیت سران فتنه پی بردند.