گرگان - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به واقعه کشف حجاب در دوره رضاخان در 17 دی ماه گفت: حضور بانوان با حجاب کامل در دانشگاه ها، مراکز علمی و جامعه پاسخی محکم به واقعه کشف حجاب است.

به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران گرگانی افزود: با واقعه کشف حجاب، یکی از احکام قطعی اسلام زیرپا گذاشته شد.

وی با اشاره به قانون کشف حجاب توسط رضاخان اظهار داشت: رضاخان و رجال سیاسی با سفرهایی که به غرب داشتند، بجای پیشرفت و تلاش، فریفته ظاهر به ظاهر زیبای آنان شدند و بفکر کشف حجاب افتادند.
 
وی خاطرنشان کرد: آنان از روی نادانی، حجاب را مانع پیشرفت می دانستند و معتقد بودند باید از فرق سر تا نوک پا غربی شد و دین و ملیت را کنار گذاشت.
 
امام جمعه گرگان افزود: امروز دنیای غرب با بی بندو باری و از بین بردن مانع بین زن و مرد گرفتار شده است و خانواده مهمترین رکن اجتماعی در آنها وجود ندارد.
 
آیت الله نورمفیدی اظهار داشت: یکی از کارهایی مهمی که دشمن با پیشرفت ما مخالف است و با روشهای مختلف از جمله اینترنت، موبایل و شبکه های ماهواره ای با آن مبارزه می کند، حجاب است.
 
وی یادآور شد: امروز دشمن با سرنیزه مقابله نمی کند، بلکه از راههای جذاب و فیلمهای غیراخلاقی برخی از شبکه ها وارد می شوند و به دنبال گرفتن ارزشها هستند.
 
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری به هدفمندی یارانه ها اشاره و اضافه کرد: این طرح از ضروریات جامعه است و باید یاری کرد.