نمایش، نقد و بررسی فیلم‌های سینمایی در هفته نخست اکران در فرهنگسرای رسانه انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرهنگسرای رسانه برگزار کننده این مراسم، خواهد کوشید تا از این طریق و با برگزاری این جلسات فرصت استفاده از  یک نشست مطبوعاتی کامل را در اختیار سازندگان فیلم‌ها قرار دهد. به این ترتیب ارتباط میان نمایندگان رسانه‌های مختلف چاپی، اینترنتی و صوتی و تصویری با سازندگان محصولات سینمای ایران برقرار خواهد شد.

سید صادق پژمان رئیس فرهنگسرای رسانه گفت: جلسات اتاق رسانه فیلم‌ها ظرفیتی را فراهم می‌کند تا اهالی سینما و اصحاب رسانه بصورت مستقیم به نقد، تبادل نظر و گفتگو بپردازند، هدف از  برگزاری چنین نشست‌هایی نزدیکتر شدن دو طیف مهم و تاثیرگذار جغرافیای عظیم رسانه در آینده است. خبرنگاران رسانه‌های گروهی مدعوین اصلی این جلسات هستند و امیدواریم بتوانیم با اکران فیلم‌های فاخر و ارزشمند این جلسات را ادامه دهیم.

امیر قادری منتقد و کارشناس ثابت برنامه اتاق رسانه برگزاری منظم جلسات مربوط به اتاق رسانه را  فرصتی برای نزدیکی هر چه بیش‌تر نمایندگان رسانه‌های مختلف و سینماگران می‌داند تا هر دو طرف از این ارتباط فرهنگی، بهره خودشان را ببرند و فرهنگ سینمایی بیش از گذشته و در فضایی سالم و پر از تفاهم، در رگ‌های رسانه‌ای جامعه جاری شود.

قرار است در این جلسات، سازندگان فیلم‌ها، از طریق انتقال گفته‌ها و همچنین جلسه پرسش و پاسخ،  نمایش و پخش بسته‌های اطلاعاتی راجع به فیلم‌ها در میان خبرنگاران و منتقدان و نمایندگان رسانه‌ها به معرفی تولیدشان بپردازند. فرصتی که سینمای ایران در شرایط فرهنگی و اقتصادی امروز، بیش از همیشه به آن محتاج است.

اولین جلسه اتاق رسانه برای فیلم "نفوذی" ساخته احمد کاوری و مهدی فیوضی، با حضور عوامل فیلم سه‌شنبه 21 دی‌ماه ساعت 15 در تالار شهید آوینی فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.