اصفهان - خبرگزاری مهر: مدیرکل امور هنری بنیاد شهید کشور گفت: سه نمایش برگزیده جشنواره تئاتر ایثار در جشنواره تئاتر فجر حضور می‌‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر در اصفهان، محمداسماعیل رضایی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری‌جشنواره تئاتر ایثار که همزمان با اختتامیه این جشنواره برگزار شد، افزود: از نمایش‌های متقاضی شرکت در جشنواره تئاتر ایثار30 نمایش انتخاب که از این تعداد 18 نمایش در حوزه بزرگسالان و 12 نمایش نیز ویژه کودک و نوجوان در دهه فجر امسال در استان گلستان به نمایش در می‌آید.

وی از حضور سه نمایش جشنواره تئاتر ایثار در جشنواره تئاتر فجر خبر داد و گفت: پس از تشکیل سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران این سازمان مبنای فعالیتها خود را مسائل فرهنگی و هنری قرار داده است.

مدیر کل امور هنری بنیاد شهید کشور ادامه داد: فعالیت‌های هنری بنیاد شهید در ابتدا به صورت استانی و منطقه‌ای آغاز و در حال حاضر نیز به صورت کشوری اقدام به انجام فعالیت فرهنگی می‌کند.

سومین جشنواره سراسری تئاتر ایثار به همت سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان و با حضور هنرمندان عرصه تئاتر سراسر کشور برگزار شد که با اعلام فراخوان این جشنواره 470 نمایشنامه به دبیرخانه سومین جشنواره سراسری تئاتر ایثار ارسال و از این تعداد 18 گروه نمایشی به جشنواره راه یافتند.