کمیته دائمی آموزش و تعلیم و تربیت ایفلا (SET SC) دانشجویان کتابداری و اطلاع‌رسانی را برای نگارش مقالاتی در ارتباط با موضوعات مورد توجه در کنگره جهانی کتابداری و اطلاع رسانی این فدراسیون در سال 2011 فراخواند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت لیزنا، کمیته دائمی آموزش و تعلیم و تربیت ایفلا (SET SC) با اهدافی چون ترغیب دانشجویان به نگارش مقالاتی در ارتباط با موضوعات مورد توجه در کنگره جهانی کتابداری و اطلاع رسانی ایفلا، فراهم آوردن امکان حضور دانشجویان در کنگره ایفلا، نیز ایجاد فرصت برای آشنایی بیشتر نسل جدید کارشناسان کتابداری و اطلاع رسانی با فعالیت‌های ایفلا و تشویق آنان برای مشارکت در این فعالیت‌ها، اقدام به ارائه "جایزه مقالات دانشجویی کتابداری و اطلاع‌رسانی ایفلا" می‌کند.

تمامی دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی از سراسر جهان که در حال تحصیل برای دریافت نخستین مدرک حرفه ای خود هستند در مقاطع دیپلم حرفه‌ای، کارشناسی و کارشناسی ارشد، می توانند با مراجعه به وب سایت کنفرانس سال 2011 ایفلا به آدرس  http://conference.ifla.org/ifla77 از شرایط و نحوه نگارش و ارسال مقالات آگاه شوند.
 
مرتبط بودن با زمینه های موضوعی مورد توجه در کنگره ایفلا و زمینه های موضوعی فرعی بخش‌های وابسته، ارائه بحث پیرامون مسائل جاری در حوزه موضوعی مقاله و ارجاع به منابع مناسب، کیفیت نظرات، روش‌های پژوهش و نتیجه‌گیری و نیز کیفیت نگارش و ماخذنویسی، از معیارهای ارزیابی مقالات معرفی شده‌اند.
 
به  نفر اول برگزیده برای جایزه مقالات دانشجویی کتابداری و اطلاع رسانی ایفلا 2011،  هزینه ثبت نام در کنگره، پرواز و اقامت،  یک سال اشتراک رایگان و انتشار مقاله برگزیده در نشریه ایفلا تعلق خواهد گرفت.
 
آخرین مهلت ارسال متن کامل مقالات 15 آوریل 2011 مصادف با 26 فروردین 1390 اعلام شده است.