بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرکل سفرهای نهاد ریاست جمهوری گفت: سفرهای استانی یکی از راه های بررسی خواسته های مردم مناطق مختلف است و در این سفرها دولت عزمی جدی برای پیگیری خواسته ها و مشکلات مردم دارد.

به گزارش خبرنگار مهر در بوشهر، عادل محمدیان عصر سه شنبه در نشست هماهنگی ستادهای ارتباط مردمی دور سوم سفر ریاست جمهوری در بوشهر اظهار داشت: علاوه بر این سامانه سامد برای دریافت نظر پیشنهاد و مشکلات مردم راه اندازی شده که علاوه بر اداره ها و سازمان ها قابلیت بازبینی در ادارات کل و وزارتخانه مربوط را دارد.

وی با تاکید بر اینکه مراسم استقبال از رییس جمهور باید به سادگی برگزار شود، اظهار داشت: استقبال مردم و مسئولان استان بوشهر از رئیس جمهور با کمترین امکانات و هزینه انجام شود و از آوردن خودروها بصورت زنجیروار در خیابان ها پرهیز کنند.

مدیرکل سفرهای نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه این سفر به مدت دو روز و در قالب چند برنامه محوری انجام خواهد شد، اظهار داشت: دیدار مردمی در مرکز استان و شرکت در نشست های کارگروه فرهنگ هنر، هیئت دولت، دیدار با نخبگان، ایثارگران و مدیران از مهمترین برنامه های رئیس جمهوری در استان بوشهر است.

استاندار بوشهر نیز گفت: سفر سوم کامل کننده سفرهای پیشین هئیت دولت است و امیدواریم مصوبات این سفر زمینه رشد متوازن و عدالت محور استان را فراهم کند.

محمد حسین جهان بخش با اشاره به این که رئیس جمهور فقط در مرکز استان برنامه دارد، افزود: تعدادی از وزرا به شهرستان ها می روند و در جلسه شورای اداری شرکت می کنند.

وی اضافه کرد: وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در شهرستان بوشهر، وزیر نیرو در دشتستان، وزیر تعاون در گناوه، وزیر نفت در کنگان، وزیر بازرگانی در تنگستان، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دشتی، وزیر جهاد کشاورزی در دیر، وزیر امور خارجه در دیلم و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در جم حضور پیدا می کنند.