مایکل مور مستندساز آمریکایی اعلام کرد شکایت خود علیه برادران واینستین را دنبال نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، به نقل از هالیوود ریپورتر مور و برادران واینستین تهیه‌کنندگان مستند جنجالی "فارنهایت 11/9" چند سال است که بر سر حقوق پخش این فیلم با یکدیگر اختلاف دارند.

مایکل مور پیش از این در ماه فوریه (بهمن ماه گذشته) شکایتی علیه باب و هاروی واینستین تسلیم دادگاه کرده بود. در این شکایت او در خواست غرامتی 7/2 میلیون دلاری کرده بود. مور در این دادخواست برادران واینستین را به تقلب و ترفندهای بانکی برای فریب او متهم ساخته بود.

اما دیروز مور در گفتگویی مطبوعاتی با روزنامه نیویورک پست گفت: شکایتی در کار نیست و علاقه‌ای به این کار ندارم. روند مسائل مالی برادران واینستین مشخص است و جای تردیدی وجود ندارد. من و هاروی واینستین سال‌هاست همدیگر را می‌شناسیم . او و برادرش باب همواره حامی فیلمسازان مستقلی چون من بوده‌اند.

در حالی که مور و برادران واینستین مشغول مذاکره برای همکاری‌های جدید هستند، پرونده شکایت مور از آنها بایگانی می‌شود. وکیل برادران واینستین هم در این زمینه گفت: باب و هاروی همه آنچه باید به مایکل مور پرداخت می‌شد را پرداخته‌اند. گفته می‌شود مایکل مور نزدیک به 20 میلیون دلار از ساخت مستند "فارنهایت 11/9" دریافت کرده است.