قزوین - خبرگزاری مهر: شهردار قزوین گفت: طی دو سال گذشته چهار صد میلیارد تومان قرارداد سرمایه گذاری با حضور سرمایه گذاران داخل خارج از استان منعقد شده است.

مسعود نصرتی در گفتگو با خبرنگار مهر درقزوین با اشاره به ظرفیت های شهر قزوین اظهار داشت: شهرقزوین ازپتانسیل های بالایی برخودار است که می تواند مورد توجه سرمایه گذاران داخلی و خارجی قرار گیرد.

وی افزود: قزوین جاذبه های اقتصادی بسیار بالایی دارد که اگر بسترها را فراهم کنیم جاذب سرمایه گذاری است وشهرداری در دوسال گذشته این موضوع را در دستور کار خود قرار داده و نتایج خوبی گرفته است.

این مسئول تصریح کرد: در مدت دوسال گذشته 400 میلیارد تومان قراردادهای سرمایه گذاری منعقد شده است که برخی از سرمایه گذاران جذب شده قزوینی و برخی نیز از خارج استان وارد کار شده اند.

شهردار قزوین یادآورشد: سهم سرمایه گذاران خارج از استان نسبت به سرمایه گذاران داخل استان پررنگ تراست و امیدواریم با شروع این طرح های سرمایه گذاری این اعتقاد و باور درسرمایه گذاران داخل استان هم بیشتر شود.

نصرتی به تاسیس شرکت های سهامی اشاره وتاکید کرد: بستر کار برای تاسیس شرکت های سهامی فراهم شده است و با تاسیس این شرکت ها سعی می کنیم از سرمایه های حداقلی شهروندان برای تامین منافع همه شهروندان و عمران و آبادانی شهر استفاده کنیم.