دبیرکل انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان از برگزاری مجمع عمومی سالانه انجمن روزنامه نگاران مسلمان در تاریخ 6 تیرماه ساعت 10 صبح در دفتر انجمن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن اختری دبیر کل انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان با بیان این مطلب گفت: آن دسته از اعضای انجمن که دارای شرایط لازم برای عضویت در هیئت مدیره و یا بارزسی هستند، از اول تا 5 تیرماه می‌توانند با حضور در دفترانجمن فرم تقاضای عضویت هیئت مدیره را تکمیل کنند.

اختری ادامه داد: شرایط متقاضیان عضویت در هیئت مدیره مطابق اساسنامه انجمن عبارت است از پایبندی و التزام عملی به مفاد اساسنامه انجمن روزنامه نگاران، عضویت پیوسته در انجمن روزنامه نگاران مسلمان.
 
دبیر کل انجمن روزنامه نگاران مسلمان همچنین با اشاره به تبصره یک بند ب ماده 7 اساسنامه انجمن تصریح کرد: شرایط عضویت در هیئت مدیره دارابودن حداقل مدرک لیسانس یا معادل حوزوی آن و سه سال سابقه کار و یا مدرک دیپلم و حداقل 10 سال سابقه کار مطبوعاتی و رسانه‌ای است.
 
اختری در پایان تاکید کرد: افراد متقاضی برای عضویت در هیئت مدیره باید مدارکی را در تایید شرایط فوق به انجمن تسلیم کنند و ما هم سعی می‌کنیم قبل از برگزاری مجمع شرایط داوطلبان با اساسنامه را تطبیق دهیم و صلاحیت آنها را قبول یا رد کنیم.