سمنان - خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: تاکنون 43 میلیارد و 130میلیون ریال در پروژه های مربوط به احداث شبکه و تاسیسات توزیع برق مسکن مهر استان سرمایه گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد موسوی زاده ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در سمنان گفت: برق رسانی به پروژه های مسکن مهر بعنوان اولویت اول برنامه های شرکت توزیع برق استان است.

وی ادامه داد: این شرکت از جمله اولین دستگاه های خدمت رسان در این پروژه ها به سرعت زیرساخت های لازم را آماده نموده تا در اجرای عملیات ساخت و ساز تسریع و تسهیل شود.
 
وی افزود: با ارائه درخواست برق متقاضیان بخش های صنعتی ساز، سنتی ساز و خودساز، بررسی و بازدیدهای میدانی و فنی بعمل آمده و در صورت فراهم بودن بسترهای فیزیکی اجرای کار و تخصیص اعتبارات مورد نیاز، تأمین برق مناطق مورد درخواست انجام شده و می شود.
 
موسوی زاده ادامه داد: در مناطقی که ساکنین مستقر شده اند روشنایی معابر مسیرها نیز تأمین شده و تاکنون حدود 7.5 کیلومتر شبکه روشنایی در پروژه های مسکن مهر احداث و بهره برداری شده است.
 
وی تصریح کرد: تا به حال 152 دستگاه ایستگاه توزیع برق و حدود 57 کیلومتر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف جهت تغذیه برق مسکن مهر استان احداث شده است.