دزفول - خبرگزاری مهر: شهرداری دزفول گفت: وانت بارهای میوه فروش سیار این شهر که باعث بی نظمی و آلودگی صوتی در شهرستان دزفول شده اند به زودی ساماندهی می شوند.

محمد علی دوایی فر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه با ساماندهی وانت بارهای میوه فروشی سیار امیدواریم بخشی از مشکلات دست فروشی این شهر  مرتفع شود، افزود: سد معابرعمومی، آلودگی صوتی ناشی از صدای ناهنجار بلندگوها و بی نظمی حاصل از گشت وانت بارها و ترافیک شهری یکی  از اساسی ترین مشکلات شهر دزفول است.

وی تصریح کرد: شهرداری دزفول با توجه به تجربه موفق ساماندهی وانت بارهای میوه فرشی سیار در میدان بار مهدیه و ساماندهی دست فروشان بازار شب امکانات لازم را برای این ساماندهی در کوتاهترین زمان  در اختیار دارد.

شهردار دزفول افزود: در این مورد نیز هماهنگی و جدیت سایر نهادها و مسئولان شهر اعم از شهرداریهای مناطق سه گانه، مساعدت مقامات قضائی، نیروی انتظامی و غیره ضروری است.

دوایی فر ضمن تاکید بر تسریع و جدیت در اجرای جمع آوری و ساماندهی مشاغل مزاحم گفت: به منظور رعایت حال این افراد چند نقطه شهری را در نظر داریم تا آنها به صورت کاملا بهداشتی خدمات خود را شهروندان ارائه کنند.

وی از میوه فروشان سیار خواست در این طرح با شهرداری دزفول همکاری کنند تا روند اجرای آن  تسریع شود.