گناباد - خبرگزاری مهر: نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه علوم پزشکی گناباد جزو پنج دانشگاه علوم پزشکی برتر کشور است و شهرک صنعتی گناباد بعد از شهرک صنعتی طوس مهم‌‌‌‌‌ترین شهرک صنعتی خراسان بزرگ به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهدیزاده صبح چهارشنبه در افتتاحیه سومین کنفرانس برق ایران که در سالن بهلول دانشگاه آزاد گناباد برگزار شد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یک شجره طیبه است که در ابتدای تاسیس این دانشگاه خیلی افراد با آن موافق نبودند.

مهدی‌‌‌‌‌‌زاده گفت: امروز رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید فراوانی بر ارتقای کیفی آموزش در این دانشگاه دارد و به دنبال توسعه تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه هستند.

مهدی‌‌‌‌‌زاده افزود: رشته برق بخش مهمی از علم است و دانشجویان از رشته برق و الکترونیک استقبال زیادی نشان می‌دهند چرا که وارد جهان نانو تکنولوژی شده و در آینده این نانو تکنولوژی جهان را دگرگون می‌کند.

وی افزود: در مورد دانشگاه آزاد گناباد پیشنهاد ساخت این دانشگاه توسط این جانب ارائه شد که با یک چک 30 هزار تومانی در آن زمان راه‌اندازی شد و امروز می‌بینیم این بذر با کمک و همراهی مسئولان روز به روز در حال رشد است.

مهدیزاده با اشاره به موقعیت گناباد گفت: در گناباد عمیق‌ترین قنات جهان   وجود دارد که گنجی ناشناخته است.

مهدیزاده بیان کرد: حضور میهمانان شرکت‌کننده در این گونه همایش‌ها به این شهرستان به لحاظ نبود فرودگاه با مشکلاتی همراه است که امید است در چندماه آینده با راه‌اندازی فرودگاه شهرستان این مشکل برطرف شود.