پاکدشت - خبرگزاری مهر: وزیر راه و شهرسازی به همراه استاندار تهران از پروژه های مسکن مهر پاکدشت بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نیکزاد و مرتضی تمدن ظهر امروز از پروژه های در دست اقدام مسکن مهر 12 هزار واحدی امام رضا(ع) بازدید کردند.

در این بازدید فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، تعدادی از مدیران کل استانی، قربانعلی مقبلی فرماندار شهرستان پاکدشت، بخشداران، شهرداران و رؤسای ادارات این منطقه وزیر را همراهی کردند.

نیکزاد در این بازدید، از نزدیک در جریان چگونگی اجرای این پروژه قرار گرفت و بر تسریع در ساخت و بهره برداری از واحدهای مسکن مهر تأکید کرد.

وی پیشرفت امور عمرانی در سایت مسکن مهررا مورد بررسی قرارداد و در خصوص احداث وتکمیل کلانتری، مسجد، فضای فرهنگی آموزشی، فضای ورزشی، پارگینگ، مسیرهای دسترسی، آب و برق و گاز و... دستورات لازم را صادر و اعتباراتی را تخصیص داد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین وضعیت پیمانکاران، علل تأخیر پروژه، تسریع در زمان پایان پروژه را بررسی و مورد پیگیری قرار داد.

همچنین بحث و گفتگو در خصوص موانع و تنگناهای موجود برای بهره برداری از پروژه، از دیگر برنامه وزیر راه و شهرسازی در بازدید از مسکن مهر پاکدشت بود که با ارئه راهکارهای مناسب، دستورات لازم برای تسریع در رفع موانع و بهره برداری طرح در زمان مقرر را صادر کرد.

نیکزاد روند پیشرفت فیزیکی مسکن مهر در شهرستان پاکدشت رضایت بخش عنوان کرد و بر تعامل و همکاری بیشتر بین دستگاه های و سازمانهای دولتی برای شتاب در روند مسکن مهر تأکید کرد.