با حکم وزیر جهادکشاورزی، غلامرضا رازقی معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق خلیلیان وزیر جهادکشاورزی در حکمی، غلامرضا رازقی را به عنوان معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران منصوب کرد.

غلامرضا رازقی در زمان علی نقی سرپناه رئیس اسبق سازمان شیلات، مشاور امور مجلس بود که امروز دوشنبه پس از یک دوره 15 ماهه سرپرستی امین الله تقوی مطلق به عنوان رئیس سازمان شیلات ایران و معاون وزیر جهاد کشاورزی انتخاب شد.
 
وی پیش از این عضو موظف هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی تولید محصولات کشاورزی بوده و از دانشگاه تهران در رشته مهندسی کشاورزی با گرایش باغبانی مدرک کارشناسی، از دانشگاه آزاد تهران فوق لیسانس علوم سیاسی و توسعه اقتصاد و مدیریت برنامه ریزی را دریافت کرده است.
 
همچنین امین الله تقوی مطلق سرپرست سابق این وزارتخانه به عنوان مشاور وزیر جهاد کشاورزی دربدنه کشاورزی به فعالیت خود ادامه می دهد.
 
سازمان شیلات ایران به عنوان یکی از سازمان های ناپایدار در مدیریت شناخته می شود بطوریکه اغلب مدیران این سازمان دوره مدیریتی کوتاهی داشته اند. براساس این گزارش قبل از امین الله تقوی مطلق، محمد علی آبادی به مدت 3 ماه سرپرست سازمان بود و قبل از وی، علی نقی سرپناه 11 ماه ریاست این سازمان را برعهده داشت.
 
وحید زارع هم رئیس اسبق سازمان شیلات در حدود 11 ماه رئیس سازمان شیلات ایران بود.