قم - خبرگزاری مهر: اختتامیه مسابقات قرآن و حدیث کریمه اهل بیت با معرفی نفرات بر‌تر در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات شامگاه سه شنبه با معرفی و تجلیل از نفرات بر‌تر در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد.

 مدیر مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت طی سخنانی با اشاره به نقش قرآن کریم در هدایت بشر بیان کرد: این دوره از مسابقات که ویژه کودکان نوجوانان بود با حضور ۸۰۰ نفر از خواهران و برادران برگزار شد.
 
 حجت الاسلام مصطفی حسینی با بیان اینکه هدف از برگزاری این مسابقات بهره‌مندی هرچه بهتر از قرآن و حدیث در زندگی بوده است بیان کرد: داوران این دوره از مسابقات نیز از داوران ممتاز کشوری بودند.

وی به دیگر برنامه‌های مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت اشاره داشت و عنوان کرد: ترتیل خوانی نوجوانان از دیگر برنامه‌ها این مرکز بود که برای اولین بار در ماه مبارک رمضان سالجاری از ساعت ۱۱ صبح در شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری جلسات تفسیر قرآن و حدیث، برگزاری محافل قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان با شرکت بیش از ۲ هزار نوآموز قرآن کریم از جمله برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه برای هرچه بهتر انس کودکان و نوجوانان با قرآن کریم بوده است.