فیروزکوه - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان فیروزکوه تأکید کرد: مدیران در کنار شیوه مدیریتی خود اخلاص عمل داشته باشند.

سعید افشار نادری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: یکی از مؤلفه های شیوه مدیرتی این است که با خلوص نیت عمل شود و در هر جا و مکانی، خدمت به مردم و رضایت خداوند مدنظر باشد.

وی با اشاره به نامگذاری هفته دولت به نام شهیدان رجایی و باهنر افزود: کانون توجه تمام مدیران و مسئولان به این دو شهید بزرگوار است زیرا شیوه مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر شیوه مدیریت اسلامی و از بهترین عملکردهاست.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزکوه گفت: از ویژگیهای یک مدیر خوب، امانت داری، ساده زیستی، برنامه‏ ریزی و هدف ‏گذاری است و عمل کردن به این رسالت بزرگ همواره سرلوحه افراد بزرگ در طول تاریخ بوده است.

هفته دولت فرصتی برای قدردانی از کارگزاران نظام است

وی ادامه داد: هفته دولت فرصتی مناسب برای قدردانی از کارگزاران نظام است که همواره در رده‏های مختلف زحمت می ‏کشند و مأموریتهای دولتی را انجام می ‏دهند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اهداف متعالی خود دست پیدا کند.

افشار نادری اظهار داشت: در هفته دولت فرصتی ترتیب داده شده تا دولتمردان به تبیین و تشریح سیره عملی خود بپردازند اما زمانی اقدامات آنها در یادها خواهد ماند و جاودانه خواهد شد که مانند شهیدان رجایی و باهنر شیوه مدیریت اسلامی را طی کنند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه عنوان کرد: هفته دولت فرصتی است تا دستگاههای اجرایی خدمات و کارهای صورت گرفته را به اطلاع مردم برسانند و در این ایام برخی از طرحها را به صورت نمادین اطلاع ‏رسانی کنند.

وی افزود: مسئولان در هفته علاوه بر اینکه حلاوت نظام را به مردم می چشانند، باید کارهای خود را رصد کرده، نقاط مثبت را تقویت و نواقص را برطرف کنند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه خطاب به مدیران این شهرستان بیان داشت: دستگاهها سعی کنند تا برنامه‏ های وزینی را برای هفته دولت در نظر بگیرند و هر چه زودتر به فرمانداری فیروزکوه ابلاغ کنند.

افشار نادری اضافه کرد: در هفته دولت باید دو هدف دنبال شود که یکی انجام کار فرهنگی و دیگری اطلاع‏ رسانی در زمینه ارائه خدمات و اقداماتی است که دولتمردان انجام داده‏اند.

این مسئول یادآور شد: دستگاههای مختلف شهرستان فیروزکوه باید با هم‏ اندیشی صورت گرفته، برنامه‏ های شاخص را در قالب یک برنامه مدون و مشخص ابلاغ کنند تا به طور دقیق به مردم انعکاس داده شود.