همدان - خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان گفت: همزمان با هفته دولت 11 طرح آبرسانی روستایی با اعتباری افزون بر 30 میلیارد و 254 میلیون ریال در روستاهای این استان به بهره برداری رسید.

مهدی ساکی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در این ایام طرح های آبرسانی شهرستان های همدان، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، بهار، رزن و فامنین بهره برداری شد.

وی مجتمع های آبرسانی ترمیانک، قلی لاله و جراء در تویسرکان و آبرسانی به روستاهای رباط شورین در شهرهمدان، وشت در شهر نهاوند، بوجان در شهرستان تویسرکان، مزرعه بید در اسدآباد، گنبدان در بهار، سنگرانکوه در رزن، صادقلو، رضا باغی و باباحصاری در فامنین را از جمله طرح های بهره برداری شده عنوان کرد.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی این طرح ها در مجموع شامل اجرای 93 و هشت دهم کیلومتر خط انتقال، اجرای 37 و دو دهم کیلومتر شبکه داخلی، احداث هفت باب مخزن، حفر 14 حلقه چاه ، احداث پنج واحد ایستگاه پمپاژ و بهسازی چهار دهنه چشمه است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان گفت: تجهیز و راه اندازی یک واحد آزمایشگاه در شهرستان بهار از دیگر برنامه های این شرکت بمناسبت هفته دولت بود.