سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: شگرد برخی مربیان این است که کنار زمین داد و فریاد می کنند تا رای داور را به سود خود برگردانند. اگر با این مشکل برخورد نکنند ما هم مجبوریم همین کار را بکنیم!

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز مظلومی در آستانه دیدار روز شنبه برابر ذوب آهن اصفهان ضمن بیان این مطلب به حساسیت این دیدار اشاره کرد و گفت: دیدار استقلال و ذوب آهن همیشه یک بازی جذاب و البته سخت بوده که خوشبختانه استقلال همیشه در اصفهان خوب بازی کرده است.

وی از ذوب آهن به عنوان تیمی یکدست یاد کرد و افزود: نتیجه بازی فوتبال روی کاغذ مشخص نمی شود. ما می دانیم که بازی سختی در اصفهان پیش رو داریم و باید با تیمی بازی کنیم که چند سال است بازیکنانش کنار هم بازی می کنند و کادر فنی نیز شناخت بسیار خوبی از بازیکنانش دارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه هواداران این تیم تنها انتظار پیروزی دارند خاطرنشان کرد: متاسفانه در دیدار با راه آهن با وجود موقعیت های زیادی که داشتیم و دو پنالتی که داور برای ما نگرفت نتوانستیم به پیروزی برسیم. در همین بازی مربی تیم حریف مدام کنار زمین می رفت و با داد و فریاد داور را تحت تاثیر قرار می داد.

وی افزود: هواداران استقلال به ما گلایه می کنند که چرا علیه اشتباهات داوری حرف نمی زنید و حق استقلال را نمی گیرید؟ اما ما معتقدیم که باید حرمت داوران را نگه داشت و کمک کرد تا آنها قضاوت های بهتری داشته باشند. اما ظاهرا باید ما هم برویم کنار زمین و داد و فریاد کنیم تا حق تیم مان را بگیریم.

پرویز مظلومی در پاسخ به این پرسش که چرا تمرینات استقلال قرار است بعد از بازی با ذوب اهن سه روز پشت درهای بسته برگزار شود گفت: من در جریان این موضوع نیستم. طبق روالی که از قبل وجود داشته هر تیم می تواند دو روز پایانی تمریناتش قبل از مسابقات را پشت درهای بسته برگزار کند.

مظلومی در مورد مدافع توگویی که در تمرینات استقلال شرکت کرده است گفت: این بازیکن تجربه بالایی دارد و در تیم آرمینیا بیله فلد آلمان نیز بازی کرده است. باید مورد ارزیابی و تست بیشتری قرار بگیرد تا نظر نهایی را در مورد او صادر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد غیبت جباری نیز گفت: ما برای دیدار با ذوب آهن بازیکن مصدوم نداریم و تنها مجتبی جباری را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. جباری در هفته های گذشته عملکرد خوبی برای ما داشت و قطعا غیبتش روی کار تیم تاثیر خواهد گذاشت با این حال ما بازیکنانی داریم که می توانیم جانشین او کنیم.

دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران در هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر ساعت 18 روز شنبه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار خواهد شد.