سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ضمن اعلام افزایش درجه آماده باش در مرز سرزمینهای اشغالی با مصر مدعی شد که اطلاعاتی مبنی بر حمله احتمالی حماس دریافت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آلمان، "آویتال لیبویچ" سخنگوی ارتش اسرائیل شب گذشته (جمعه) با اشاره به دریافت داده های اطلاعاتی در زمینه حمله احتمالی حماس، افزود: اسرائیل درجه آماده باش امنیتی خود را مرز با شبه جزیره سینا مصر افزایش داده است.


نظامیان صهیونیست در نقاط مرزی با مصر

وی تاکید کرد: در همین راستا تعداد بیشتری نیرو به این منطقه اعزام شده است. وی البته به جزئیات نحوه استقرار این نظامیان در طول مرزهای 180 کیلومتری اسرائیل با مصر اشاره نکرده و گفت: احتمال می دهیم حماس و برخی گروههای مسلح دیگر به گشتیهای اسرائیل حمله کرده و یا تلاش کنند افرادی را به گروگان بگیرند.

به گزارش مهر، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در حالی افزایش ضریب آماده باش امنیتی در مرزهای مشترک با مصر را به علت حمله احتمالی حماس عنوان کرده که به نظر می رسد پشت پرده این نگرانیها مسئله دیگری باشد.

بر این اساس، افزایش گرایشات ضدصهیونیستی ملت مصر که اخیرا با تسخیر سفارت رژیم صهیونیستی در قاهره وارد مرحله تازه ای شده و تظاهرات روز گذشته مردم در میدان التحریر قاهره که طی آن پرچم اسرائیل به آتش کشیده شد، دلیل بهتری برای نگرانی فزآینده رژیم صهیونیستی است.