تبریز - خبرگزاری مهر: اخبار کوتاه ورزشی آذربایجان شرقی شامل رویدادهایی از تور دوچرخه سواری بین المللی آنتالیا- ترکیه، جودو و تنیس است.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم دوچرخه سواری سورن تبریز در پایان مرحله دوم تور دوچرخه سواری بین المللی آنالیا ترکیه در رده دوم جای گرفت.

مرحله دوم تور دوچرخه سواری بین المللی آنالیا ترکیه به مسافت 160 کیلومتر برگزار و وحید غفاری رکابزن تیم سورن تبریز به مقام سومی رسید و در کیلومتر 110 در خط کوهستان قهرمان شد تا پیراهن کوهستان را در بر تن کند.

چها تیم از ترکیه، اوکراین، اسلوانی، صربستان، آذربایجان و یونان به همراه تیم سورن تبریز در این رقابتها حضور دارند.

تور دوچرخه سواری بین المللی آنالیا ترکیه در سطح 2.2 برگزار می شود.

پیش از این تیم سورن تبریز دومین تیم نیمه حرفه ای تبریز و سومین تیم نیمه حرفه ای ایران اسلامی در تور دوچرخه سواری کالی پولی ترکیه به مقام پنجم تیمی رسیده بود.

زنجان قهرمان رقابتهای جودو چهارجانبه بانوان تبریز شد

رقابتهای جودو چهارجانبه بانوان تبریز با قهرمانی تیم زنجان در سالن گنجویان پایان یافت.

در این رقابتها که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد تیمهای آذربایجان غربی، زنجان، اردبیل و آذربایجان شرقی با هم رقابت کردند که پس از زنجان، تیم آذربایجان شرقی به مقام نائب قهرمانی رسید و تیم آذربایجان غربی به مقام سومی رسید.

در رقابتها انفرادی که با حضور 45 ورزشکار برگزار شد جودوکاران آذربایجان شرقی راحله اصغری به مدال طلا، ناهید لطفی، مریم هاتف، رقیه مختاری و صدیقه قاسم زاده به مدال نقره و سعیده اسماعیلی و سمیه قاسم زاده به مدال برنز دست یافتند.

تیم تنیس روی میزجوانان روستاییان و عشایر آذربایجان شرقی در رقابتهای قهرمانی کشور سوم شد

تیم تنیس روی میزجوانان روستاییان و عشایر آذربایجان شرقی در رقابتهای قهرمانی تنیس روی میز جوانان روستاییان و عشایر کشور در سنندج به مقام سومی تیمی رسید.

تیم تنیس روی میزجوانان روستاییان و عشایر آذربایجان شرقی با ترکیب رامین محمد پور، امین امیر سیاحی، فرید تمدنی و امین گنیلی بناب راهی رقابتها شده بود با یک مقام چهارمی و یک مقام نهمی به کار خود رد رقابتها پایان داد.

این رقابتها از 13 تا 15 مهر ماه برگزار و امین گنیلی بناب به مقام چهارمی و رامین محمد پور به مقام نمی رسید.

در این رقابتها تیمهای البرز و سمنان به مقام قهرمانی و نائب قهرمانی رسیدند.