زنجان - خبرگزاری مهر: مسئول دبیرخانه جشنواره جوانان مساجد کشور، ترکیب نهایی هیئت داوران هفتمین جشنواره قرآنی مدهامتان را که قرار است از 3 تا 6 آبان‌ماه امسال به میزبانی استان زنجان برگزار ‌شود، اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی میرزایی  ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: ترکیب نهایی هیئت داوران هفتمین جشنواره قرآنی مدهامتان با حضور 17 نفر از اساتید حوزه و دانشگاه تعیین شدند.
 
وی با بیان اینکه 4 نفر از اساتید داوری رشته قرائت را بر عهده خواهند داشت، ادامه داد: استاد شاه‌میوه در بخش لحن، استاد عباسی در بخش صوت، حجت‌الاسلام شهیدی‌پور در بخش وقف و ابتداء و استاد موسوی‌بلده در بخش تجوید، داوری خواهند کرد.
 
این مسئول ادامه داد: هیئت داوران رشته قرائت، 3 آبان‌ماه وارد استان زنجان خواهند شد و در روزهای 4 و 5 در سالن دارالقرآن کریم زنجان، ناظر رقابت‌های قاریان قرآن خواهند بود.
 
مسئول دبیرخانه جشنواره جوانان مساجد با اعلام اسامی داوران رشته حفظ، افزود: در این رشته استاد ربیعیان در بخش صوت، استاد لطفی‌نیا در بخش لحن، استاد امیرآقایی در بخش حفظ، استاد دولتی در بخش وقف و ابتداء و دکتر محمدرضا ستوده‌نیا در بخش تجوید داوری می‌کنند.
 
وی افزود: مسابقات رشته حفظ در روزهای 4 و 5 آبان در محل فرهنگسرای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود همچنین دکتر محمدرضا ستوده‌نیا به عنوان دبیر علمی هفتمین جشنواره قرآنی مدهامتان و مسئول هیئت داوران این دوره از مسابقات معرفی شد.
 
میرزایی با اشاره به حضور 4 نفر از اساتید در بخش اذان و ترتیل، یادآور شد: استاد فردین به عنوان داور بخش لحن، استاد یاری‌گل در بخش تجوید، استاد ملکی‌شاهی داور بخش صوت و استاد اخوان‌مقدم به عنوان داور بخش وقف و ابتداء داوری این رشته را بر عهده دارند.
 
وی ادامه داد در بخش تفسیر نیز حجت‌الاسلام هاشمی و حجت‌الاسلام صفری به عنوان داور بخش تفسیر معرفی شدند.
 
گفتنی است، هفتمین جشنواره قرآنی مدهامتان با حضور 300 نفر از عاملان قرآنی از 3 تا 6 آبان امسال به میزبانی استان زنجان برگزار خواهد شد.