دبیر سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) گفت: مردم آمریکا از انحطاط اخلاقی دولتمردان خود به ستوه آمده اند و می گویند چرا باید بودجه ما صرف تجهیز نظامی رژیم صهیونیستی شود لذا می بینیم که در تجمع مردم آمریکا در خیابان وال استریت پرچم اسرائیل به آتش کشیده می شود.

به گزارش خبرنگار مهر مصطفی حضوری دبیر سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) عصر امروز در تجمع دانشجویان دانشگاههای تهران که در حمایت از جنبش وال استریت در مقابل سفارت سوئیس در تهران برگزار شد با بیان اینکه مردم جهان به بیداری رسیده اند گفت: جوانان و دانشگاهیان آمریکا و دیگر کشورهای غربی از بیداری اسلامی در خاورمیانه و شمال آفریقا الگو گرفته و فهمیده اند که نباید تا ابد زیر دست مستکبران باشند.

وی افزود: مردم جهان دریافته اند که اگر مردم منطقه خاورمیانه توانستند مبارک ظالم را به زیر بکشند و قذافی را بکشند آنها هم می توانند نظام های دیکتاتوری خود را نابود کنند.

دبیر سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع)  با تاکید بر اینکه استبداد کشورهای غربی بواسطه ظلم به مردم است گفت: جنبش وال استریت در جای جای کشورهای غربی که طرفدار لیبرالیسم هستند نمایان شده و مردم آمریکا بدنبال این هستند که از سلطه یک درصدی  بیرون بیایند.

حضوری تصریح کرد: مردم آمریکا از انحطاط اخلاقی دولتمردان خود به ستوه آمده اند و می گویند چرا باید بودجه ما صرف تجهیز نظامی رژیم صهیونیستی شود لذا می بینیم که در تجمع مردم آمریکا در خیابان وال استریت پرچم اسرائیل به آتش کشیده می شود.

وی با تاکید بر اینکه امروز نابودی اسرائیل و مخالفت با آن به دغدغه جهانی تبدیل شده است، افزود: هم اکنون آرزوی همه آزادیخواهان نابودی غده سرطانی اسرائیل است.

دبیر سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) ادامه داد: دانشجویان ایرانی همواره مخالف آمریکایی هستند که خواهان سلطه بر ایران بوده است و تا ابد هم زیر بار این ارتباط مستبدانه نخواهند رفت.

وی خاطرنشان کرد: پیام دانشجویان ایرانی به مردم آمریکا این است که ما از هر جنبشی که به نفع مستضعفین باشد حمایت می کنیم چرا که این درس را از امام خمینی (ره) یاد گرفته ایم.

وی در پایان سخنان خودتاکید کرد: اطمینان داریم  نظام لیبرال دموکراسی همچون کمونیسم دچار فروپاشی خواهد شد.