رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات ایران، با ارسال نامه ای از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا در نمایشگاه مطبوعات، از رسانه های محلی کرمانشاه و سایر استانهای غربی کشور که در پوشش اخبار مربوط به سفر رهبر انقلاب کوشیده اند، تقدیر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، خداداد ابراهیمی رئیس هئیت مدیره خانه مطبوعات ایران، با ارسال نامه ای به سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اهمیت سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه و تلاش رسانه های محلی برای پوشش هر چه بهتر این سفر خواستار تقدیر از رسانه ها وروزنامه های استان کرمانشاه در 18 دوره از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها شد.

متن این نامه به شرح ذیل است:

 بی گمان سفر باشکوه و معنوی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای به دیار شهید پرور استان کرمانشاه برای همیشه در ذهن تاریخ  ماندگار خواهد بود.

 در این میان با نگاهی به حماسه حضور مردم ولایتمدار استان کرمانشاه همان گونه که در میادین دفاع مقدس حماسه ها آفریدند، این بار با حماسه ای تازه برگی زرین را در تقویم تاریخ کشورمان به نام خود رقم زدند و این شکوه حضور ولایتمداری این خطه پاک از مرز و بوم کشور اسلامی را نشان می دهد و از سوی دیگر امید و نشاط و امنیت ملی پایدار جامعه ایران اسلامی را به جهانیان انعکاس می دهد.

در این راستا چاپ تصاویری دل انگیز و تهیه اخبار، گزارش ها، خاطره ها و متونی زیبا و خاطره انگیز از این سفر و دیدارهای شکوهمند مردمی به همت مطبوعات محلی غرب کشور و به ویژه مطبوعات کرمانشاه، حاصل تلاش ها و همت مضاعف اصحاب مطبوعات و دست اندرکاران رسانه مکتوب است.

خانه مطبوعات ایران به عنوان فراگیرترین تشکل صنفی مطبوعات کشور با تقدیر خالصانه از اهتمام و تعهد اصحاب مطبوعات کرمانشاه و غرب کشور و نیز خانه مطبوعات استان کرمانشاه به خاطر ایفای مسئولانه و حرفه ای این رسالت مطبوعاتی، خواهشمند است نسبت به تشویق و تقدیر ویژه و شایسته از مطبوعات استان های کرمانشاه، همدان، ایلام، کردستان و لرستان که در این راستا کوشیده اند، در نمایشگاه مطبوعات امسال بنا بر صلاحدیدی جنابعالی اقدام لازم مبذول گردد.