گرگان - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی گلستان گفت: برابر بررسی های بعمل آمده میزان کشف سایر سرقتها در 7 ماه نخست امسال 43 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید محمود میرفیضی بعد از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به رشد 59 درصدی کشف سرقت منزل طی این مدت تصریح کرد: معضل مهم استان در بحث سرقت، سرقت های موتور سیکلت است که برای پیشگیری از آن نیازمند همکاری مردم در بکار بستن نکات ایمنی مجهز کردن آن به تجهیزات ایمنی هستیم.

وی افزایش 200 درصدی کشف سرقت وسایل داخل خودرو را از دیگر موفقیت های کارکنان پلیس آگاهی طی این مدت عنوان کرد و بیان داشت: وقوع جرائم خشن نیز طی این مدت کاهش داشته است.

سرهنگ میرفیضی با تأکید بر استفاده از امکانات علمی در جهت کشف جرائم خاطر نشان کرد: پلیس آینده پلیسی دانش گرا و حرفه ای خواهد بود.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: میزان کشف جرائم در 7 ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه به سال گذشته 32 درصد رشد داشته است.

وی هنر نیروی انتظامی را در کشف جرم دانست و گفت: پیگیریهای کارکنان انتظامی در کشف جرائم علاوه بر افزایش احساس امنیت موجب اعتماد عمومی مردم به پلیس می شود.

وی از افزایش 32 درصدی کشف در جرائم در استان خبر داد و گفت: در 7 ماه نخست امسال میزان کشف جرائم خرد نیز 25 درصد رشد داشته است.