کرمانشاه -‌ خبرگزاری مهر: سرپرست پلیس آگاهی کرمانشاه گفت: فردی که در نقاط مختلف استان کرمانشاه اقدام به سرقت کابل برق از روی تیرهای برق می کرد شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدرضا احسان بخش، سرپرست پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: با اعلام شکایات فراوان مبنی بر سرقت تجهیزات برقی در شهرستان کرمانشاه کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی عاملان وارد عمل شدند و با انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده از اطلاعات مردمی فردی را ‌شناسایی و دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

سرپرست پلیس آگاهی کرمانشاه گفت: در بازرسی از محل اختفاء او مقادیر قابل توجهی از کابل مسروقه و یک عدد قیچی مخصوص برش سیم کشف و ضبط شد.

احسان بخش تاکید کرد: در بازجویی های انجام شده، متهم منکر ارتکاب هرگونه سرقتی بوده که پس از رویارویی با مدارک و شواهد مستند، متهم دیگر راهی برای انکار بزه خود نداشته و به انجام 12 فقره سرقت کابل و سیم های برق اعتراف کرد.

وی افزود: متهم در توضیح شگرد خود گفت: پس از شناسایی مناطق خلوت با استفاده از تاریکی شب اقدام به سرقت کرده و کابل های قطع شده را با خودرو به محل انبار انتقال داده و پس از قطعه قطعه کردن طی چندین مرحله به افرادی که خریدار ضایعات بودند، می فروختم.

سرپرست پلیس آگاهی کرمانشاه در پایان تصریح کرد: ارزش تقریبی اموال مسروقه بیش از 71 میلیون ریال برآورد شده است که در این رابطه، متهم پس از تکمیل پرونده با صدور قرار قانونی روانه زندان شده است.