ورامین - خبرگزاری مهر: مراسم روز عرفه در این روز و نماز عید سعید قربان همزمان با دهم ذیحجه در ورامین برپا می شود.

مدیر روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان ورامین با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مراسم پرفیض دعای عرفه از ساعت ۱۴:۳۰ در مسجد صاحب الزمان(عج) توسط حاج سید محسن گتمیریان مداح اهل بیت عصمت و طهارت(ع) قرائت خواهد شد.

وحید محمدی یکتا افزود: نماز پرشکوه عید سعید قربان نیز به امامت آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین رأس ساعت هشت صبح دوشنبه ۱۶ آبانماه در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار می شود.

وی با بیان اهمیت نماز عید قربان اظهار داشت: در قرآن و متون روایی مأثور، آیات و احادیثی پیرامون فضیلت برپا داشتن فریضه نماز عیدین، وجود دارد و لذا این نماز پرفیض در ورامین برگزار می شود.

محل برگزاری نماز جمعه ورامین انتقال می یابد

محمدی یکتا ادامه داد: با توجه به کاهش محسوس دمای هوا و بارندگیهای فصلی، محل برگزاری نماز جمعه ورامین از مسجد جامع به مسجد صاحب الزمان(عج) انتقال می یابد.

وی عنوان کرد: این تغییر مکان از جمعه آینده صورت می پذیرد و بنابراین نماز جمعه ۲۰ آبانماه در مسجد صاحب الزمان(عج) اقامه خواهد شد.

مدیر روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان ورامین از نمازگزاران جمعه خواست با درنظر داشتن این انتقال، برای شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه به مسجد بزرگ صاحب الزمان(عج) واقع در خیابان مسجد جامع ورامین مراجعه کنند.