سنندج - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان بسیج هنرمندان کردستان گفت: هنرمند متعهد به انقلاب اسلامی به وسیله هنر خود در راه نشر ارزش های انقلاب اسلامی ایران تلاش می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سامان احمدی شامگاه یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان اظهار داشت: بدون پشتیبانی مادی و معنوی پیشکسوتان، ادبیات پایداری و فداکاران جبهه‌ های حق علیه باطل موفقیتی را کسب نمی کند.

وی افزود: خدمت بی‌ منت و مبتنی بر شعور مردم فرهیخته کردستان به ویژه جامعه فرهنگ و هنر راهبرد فعالیتی مدیران استان به خصوص سازمان بسیج هنرمندان است و در این راستا برنامه ریزی های جامعی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان با اشاره به قرار گرفتن روستاهای استان در مقابل حمله و تهاجم فرهنگی دشمنان، گفت: تقویت فعالیت‌ های فرهنگی و هنری در روستاهای استان باید سرلوحه امور سازمان بسیج هنرمندان قرار گیرد.

احمدی عنوان کرد: بسیج هنرمندان برنامه های متعددی را برای هفته گرامیداشت بسیج و نوزدهمین دوره هفته کتاب در نظر گرفته که با همکاری و همراهی هنرمندان بسیجی استان انجام می شود.

وی به راه‌اندازی مجمع مشورتی هنرمندان استان کردستان اشاره کرد و افزود: مجمع مشورتی هنرمندان، نویسندگان و روزنامه ‌نگاران که توسط ارشاد اسلامی استان در حال شکل ‌گیری است به سرعت در دستور کار سازمان بسیج هنرمندان قرار گرفته تا زمینه های عملیاتی شدن آن فراهم شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کردستان از برگزاری جشنواره ادبیات داستانی گولان در استان خبرداد و گفت: این جشنواره در اردیبهشت 91 و در سالگرد سفر پر خیر و برکت مقام مظم رهبری به کردستان برگزار شده و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 500 میلیون ریال اعتبار برای برگزاری این جشنواره اختصاص داده است.

مراسم تودیع و معارفه روسای سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان با حضور جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در محل مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد و طی آن سامان احمدی به عنوان رئیس جدید این سازمان جایگزین احمدرضا قاسمی شد.