هفته پنجم از مرحله سوم مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2014 در قاره آسیا با پیروزی تیم‌های لبنان و چین پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته پنجم از مرحله سوم مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2014 در قاره آسیا عصر امروز تیم‌های لبنان و کره جنوبی در ورزشگاه "کمیل شمعون" شهر بیروت به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان به برتری 2 بر یک تیم لبنان انجامید.

برای لبنان در این بازی خانگی که از گروه B مسابقات برگزار شد، علی السعدی (5) و عباس علی عطوی (31 - پنالتی) گل زدند و تنها گل تیم کره جنوبی را کو جا چئول در دقیقه 21 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. با این پیروزی تیم لبنان 10 امتیازی شد و با تفاضل گل 2- در رده دوم گروه B ایستاد. در این گروه تیم کره جنوبی با 10 امتیاز و تفاضل گل 8+ صدرنشین است. دیگر دیدار گروه B را امشب تیم‌های کویت و امارات برگزار می کنند.

عصر امروز همچنین تیم چین در ورزشگاه جلان بسار شکست 4 بر صفر را به میزبان خود سنگاپور تحمیل کرد تا کورسوی امیدی برای صعود به مرحله چهارم از مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2014 در قاره آسیا پیدا کند. برای چین در این بازی خارج از خانه که در گروه A مسابقات برگزار شد، یو های (42)، لی وی فنگ (55) و ژنگ ژنگ (73 و 82) گل زدند.

پیروزی در بازی امروز تیم چین را 6 امتیازی کرد اما موجب صعود این تیم به رده‌های بالاتر گروه A نشد که در آن تیم‌های اردن و عراق با 12 و 9 امتیاز رده‌های اول و دوم را در اختیار دارد. این دو تیم امشب در امان با هم بازی می کنند و اگر عراق موفق شود در خانه اردن امتیازی بگیرد، صعود چین به مرحله چهارم غیرممکن خواهد شد.