جلفا – خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت عمران جلفا گفت: حمایت از سرمایه گذار، زمینه ساز توسعه اشتغال در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد بابایی در جریان بازدید فرماندهان قرارگاه شمال سپاه عاشورا از مجموعه واحدهای تولیدی و بازرگانی شرکت عمران جلفا، گفت: حمایت از تولیدکننده و سرمایه گذار، اطمینان بخش تداوم اشتغال نیروهای موجود و زمینه ساز توسعه اشتغال در جامعه خواهد بود.

وی تصریح کرد: بخش خصوصی به مراتب بهتر از بخش دولتی می تواند بنگاه های اقتصادی را اداره کرده و به اشتغال واقعی و مؤثر جامعه کمک کند.

مدیرعامل شرکت عمران جلفا افزود: اطمینان دادن به سرمایه گذار بخش خصوصی موجب جلوگیری از خروج ثروت های ملی و نیروهای خلاق و کارآفرین کشور می شود.

وی از سرمایه گذاری به عنوان یکی از ارکان اصلی توسعه کشور یاد کرد و افزود: سرمایه گذاری منجر به اشتغال زایی و تولید به ویژه در سال جهاد اقتصادی باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد

بابایی گفت: کاهش میزان تصدی گری دولت در فعالیت های اقتصادی می تواند از حجم عظیم و غیر منطقی بار مالی دولت کاسته و دولت را به سوی نقش اصلی خود یعنی هدایت، نظارت و حمایت از بخش های مفید و موثر جامعه رهنمون ساخته و از رقابت های ناسالم و توام با رانت های غیر منطقی که به طور عمده از منابع و ثروت های ملی کشور تامین و تزریق می شود جلوگیری کند.

مدیرعامل شرکت عمران جلفا در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح فعالیت های این شرکت اظهار داشت: شرکت عمران جلفا با زمینه سازی برای تاسیس منطقه ویژه اقتصادی در جلفا و سپس تبدیل این منطقه ویژه به منطقه آزاد، نقش اساسی در تسهیل سرمایه گذاری و رونق ارس برداشت.

به گفته وی، این شرکت هم اکنون علاوه بر انجام امور مربوط به واگذاری بخشی از املاک واقع در منطقه آزاد ارس به سرمایه گذاران، فعالیت خود در حوزه صنایع غذایی را ادامه می دهد ضمن اینکه انبارداری و ارائه خدمات به بازرگانان ارس در کنار انجام برخی فعالیت های عمرانی در قالب سرمایه گذاری در احداث مجتمع های مسکونی از دیگر فعالیت های این شرکت است.

علی یزدانی، عضو شورای فرماندهی قرارگاه شمال سپاه عاشورا نیز در این بازدید با ابراز خرسندی از حضور در مجموعه های اقتصادی شرکت عمران جلفا، تلاش این شرکت برای رونق اقتصادی منطقه را ستودنی و تحسین برانگیز توصیف کرد.

در این بازدید فرماندهان قرارگاه شمال سپاه عاشورا در کشت و صنعت "پیاذر" وابسته به شرکت عمران جلفا در 24 کیلومتری جنوب غربی تبریز و انبارهای عمومی این شرکت واقع در منطقه آزاد ارس حضور یافته و از نزدیک در جریان فعالیت این مجموعه ها قرار گرفتند.