ساری - خبرگزاری مهر: دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت: متاسفانه افکار عمومی با مظاهر امر به معروف آشنایی ندارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی شالیکار، امر به معروف و نهی از منکر را روش پیامبران و شیوه صالحان و فریضه بزرگ الهی دانست که سایر فرایض به وسیله آن به پا داشته می‌شود و در پرتو آن راهها امن، کسبها حلال، حقوق افراد تامین و زمین‌ها آباد می‌ شود و کارها در مسیر صحیح قرار می‌گیرد.

فرمانده قرارگاه غدیر بیان داشت: متاسفانه به دلیل عدم شناخت معروفها و منکرها در جامعه، بیشتر ذهن‌ها به سمت این می‌رود که باید نسبت به افرادی که شئون اسلامی را در اماکن عمومی رعایت نمی‌ کنند واکنش تند نشان داد.

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت: واقعیت این است که باید افکار عمومی و جامعه دینی و اخلاقی‌ را نسبت به تمام مظاهر معروف و منکر آشنا سازیم و حقیقت و حکمت این دو فریضه الهی را به نحوی موثر به همگان آموزش دهیم.

شالیکار با قدردانی از آمران به معروف و ناهیان از منکر و فعالان عرصه تذکر لسانی، دیدار و تقدیر از خانواده های شهدای امر به معروف و نهی از منکر و به صدا در آوردن زنگ محرم در مدارس در روز اول محرم را از جمله مهمترین برنامه های هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر استان دانست.

وی از شهروندان مازنی خواست با حضور در نماز جمعه این هفته که مصادف با ششمین روز محرم و ششمین روز از هفته احیاء بوده، به احیای فریضه امر به معروف و رشادتهای امام حسین(ع) جلوه دیگری دهند.