تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۹

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، مردم آگاه ایران را در نهم دی پیشروتر از مسئولین دانست و گفت: نهم دی ماه فتح الفتوح انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نام گرفته است؛ حرکتی که برای همیشه بر تارک تاریخ این کشور می درخشد و آیندگان بر این همبستگی و جوشش مردمی درود می فرستند و در این بین، مردم متدین و با بصیرت نقش بی نظیری را در سایه رهبری ولایت ایفا کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی با بیان اینکه در حقیقت، مردم پیشگام و بلکه جلوتر از بسیاری از مسئولین کشور در این روز به جوشش درآمدند و برای دفاع از نهضت حسینی و عاشورایی خود به میدان آمدند، افزود: نهم دی 88 رستاخیر عظیم انقلاب است. رستاخیزی که تا فرسنگ ها از مرزهای جمهوری اسلامی را به جوشش درآورد. غربیان به خصوص شیطان بزرگ، آمریکا وصهیونیسم جنایتکار یک بار دیگر از خروش ملت غیور ایران به لرزه درآمدند و امروز این رستاخیز ملت شریف ایران در کشورهای اسلامی موجی به راه انداخته است که پایه های دیکتاتوری و ظالمانه حکومت های دست نشانه را سست و لرزان و نابود کرده است.

وی درباره اظهارنظر بعضی از افراد فتنه جو که بیداری اسلامی را وامدار حرکت های خام خود می دانند نیز گفت: متاسفانه گاهی عده ای از بازماندگان فتنه 88 که با سخنان سخیف و جاهلانه شان خون به دل مردم می کنند و انشاءالله به زودی در چنگال عدالت گرفتار خواهند شد، با همان بی بصیرتی همیشگی نمی توانند این حقیقت ناب را بفهمند و اگر هم فهمیده اند خود را به نادانی می زنند که بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و حرکت ها و جنبش های ضد استکباری و ضدسرمایه داری مرهون رستاخیز ایران اسلامی است.