خورموج - خبرگزاری مهر: مدیرکل امور روستایی استانداری بوشهر از اجرای پارک‌های محله‌ای در روستاهای شهرستان دشتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عالی‌نژاد عصر شنبه در بازدید از طرح‌های عمرانی روستایی در شهرستان دشتی اظهار داشت: دولت نهم و دهم در امر محرومیت‌زدایی از روستاها و مناطق دوردست اهتمام جدی دارد و به ویژه در استان بوشهر این امر با کیفیت و شتاب خوبی انجام شده است.

وی افزود: طرح‌های مهم و ارزشمند روستایی برای عمران و آبادانی مناطق محروم در دست اجراست و روز به روز شاهد افزایش کمی و کیفی پروژه‌های عام‌المنفعه در روستاها هستیم.

مدیرکل امور روستایی استانداری بوشهر با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای طرح‌های عمران روستایی گفت: بیش از 61 میلیارد تومان در سال جاری برای اجرای پروژه‌های روستایی اعتبار هزینه شده است.

عالی‌نژاد تصریح کرد: سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نیز اعتبارات لازم را تخصیص داده و امسال بیش از 15 میلیارد ریال برای توسعه روستاها در این استان کمک کرده است.

وی از اجرای پارک‌های محله‌ای در روستاهای شهرستان دشتی خبر داد و اذعان داشت: بیش از 220 میلیون تومان برای احداث پارک محله‌ای در روستاهای دشتی تخصیص یافته است.

بخشدار شنبه و طسوج نیز اظهار داشت: بهسازی کوچه‌ها و معابر و تکمیل آسفالت کوچه‌ها و ساماندهی قبرستان روستاها از مهم‌ترین طرح‌هایی است که در روستاهای این منطقه در دست اجراست.

ابراهیم درویشی افزود: تکمیل ساختمان‌های دهیاری‌ها و احداث پارک محله‌ای در شش روستای این بخش از دیگر برنامه‌هایی است که در این بخش پیگیری و اجرایی شده است.