سخنگوی باشگاه مس کرمان با اشاره به اینکه توهین و فحاشی به خانواده بازیکنان در هیچ جای دنیا وجود ندارد، گفت: حکم کمیته انضباطی در خصوص تیم شاهین ناامید کننده بود.

حسن واحدی در گفتگو با خبرنگار مهر با انتقاد از حکم کمیته انضباطی در خصوص محرومیت یک جلسه‌ای تیم فوتبال شاهین بوشهر به برگزاری یک بازی بدون تماشاگر اظهار داشت: حکم کمیته انضباطی در ارتباط با فحاشی و هتک حرمت برخی هواداران شاهین بوشهر به بازیکنان و کادر فنی تیم مس کرمان در دیدار نیمه نهایی جام حذفی ناامید کننده بود.

وی در همین خصوص افزود: همه آنهایی که دیدار تیم‌های مس کرمان و شاهین بوشهر را در مرحله نیمه نهایی جام حذفی دیده‌اند، شاهد بودند که تا دقیقه 70 بازی و قبل از فحاشی تماشاگرنماها در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر، تیم مس کاملا مسلط بر بازی بود و چند موقعیت مسلم گلزنی را روی دروازه شاهین ایجاد کرد. حتی با شروع عملیات سنگ پرانی و پرتاب ترقه نیز حملات تیم مس ادامه داشت.

سخنگوی باشگاه مس کرمان تاکید کرد: متاسفانه از دقیقه 70 بازی به بعد شروع فحاشی و توهین‌های وقیحانه برخی از طرفداران تیم شاهین باعث شد که بازیکنان مس کرمان تمرکز خود را از دست داده و دچار افت روحی شوند.

عضو هیئت مدیره باشگاه مس کرمان با بیان اینکه ایجاد جنگ روانی شاید جزئی از تدابیر حریفان در فوتبال باشد، گفت: توهین و فحاشی به خانواده بازیکنان در هیچ جای دنیا وجود ندارد و این کار قبل از هر چیزی ظلمی بزرگ در حق مردم خونگرم و مهمان‌نواز بوشهر و توهین به فرهنگ غنی خطه رئیسعلی دلواری است.

وی در خاتمه تصریح کرد: بر همین اساس از مسئولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال انتظار برخوردی قاطع‌تر و منطقی‌تر را در خصوص حکم صادره توسط این کمیته داشتیم تا دیگر در آینده در هیچ ورزشگاهی شاهد چنین مسائلی نباشیم.