گرگان - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در گلستان با تاکید بر قانونمداری در انتخابات گفت: قانونمندی باید در تمامی مراحل بر انتخابات حاکم باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران گرگانی، با اشاره به بیانات رهبری گفت: انتخابات در کشور ما تعیین کننده است.

وی اظهار داشت: رای مردم امانت است و در امانت باید امانتداری کرد و همه می دانیم که خیانت در امانت از بزرگترین گناهان کبیره است.

وی عنوان کرد: اگر کسی پا روی این امانت گذارد، پا روی حق الناس گذاشته است و قانونمندی باید در تمام مراحل انتخابات حاکم باشد.

آیت الله نورمفیدی بیان داشت: قانون هر چند اشتباه باشد، اما این اشتباه برطرف می شود ولی بی قانونی، هرج و مرج است.

امام جمعه گرگان به نشست اندیشه های راهبردی در مورد مسائل زنان اشاره و اضافه کرد: همه می دانیم از مسائلی که از اوایل انقلاب بهانه ای دست دشمنان بوده است و همیشه ما را مورد هجمه قرار می دادند، مسئله زنان بوده است.

وی بیان داشت: کسانی خودشان در مسئله زنان به بشریت لطمه زدند و زن در دیدگاه غرب نگاه دیگری دارد و خانواده ها در غرب پاشیده شده است.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اکنون غرب به این فکر افتاد که نظام خانواده را جمع کنند.

وی به موضوع اشتغال زن اشاره کرد و گفت: اشتغال زن از نظر اسلام منعی ندارد ولی به فرمایش رهبر معظم انقلاب، نباید با مسئولیت اصلی زن که مادری کردن و اداره خانواده است منافات داشته باشد و حدود و مرزهای اسلامی باید رعایت شود.

وی گفت: همچنین شغل زن نباید قداست ازدواج را زیرسئوال برد.

امام جمعه گرگان با اشاره به 29 دی روز هوای پاک عنوان کرد: هوا از آب و غذا مهمتر است و آلودگی هوا سبب بروز هزاران مشکل می شود.

وی تاکید کرد: پیاده روی، دوچرخه سواری، درختکاری و استفاده کمتر از سوخت های فسیلی در پاکیزگی هوا تاثیر به سزایی دارد.