شیراز - خبرگزاری مهر: مدیر کانون تخصصی همایشها و مناسبتهای استان فارس از برگزاری مراسم سوگواری رحلت نبی مکرم اسلام (ص) در محل بیت الزهرا(س) شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالرضا شکری گفت: کانون فرهنگی و هنری حضرت قائم شیراز به عنوان کانون تخصصی همایشها و مناسبتهای استان همزمان با مناسبتهای ملی و مذهبی برنامه های ویژه ای را با حضور اقشار مختلف مردم و همکاری هیئت امنای بیت الزهرا (س) شیراز برگزار می کند.

وی ضمن تشریح برنامه های روز های اخر ماه صفر گفت: مراسم قرائت دعای پرفیض ندبه جمعه 30 دیماه همراه با عزاداری و سوگواری رحلت نبی مکرم اسلام (ص) در محل بیت الزهرا(س) شیراز برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری افزود: در شب 28 ماه صفر نیز مراسم عزاداری با حضور اعضای کانون برگزار می شود و صبح یکشنبه دوم بهمن مصادف با رحلت جانسوز نبی اسلام زیارت حضرت رسول (ص) قرائت خواهد شد.

شکری از برپایی نمایشگاه کتابهای مذهبی و دینی در این ایام در محل کانون خبر داد و گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب ترویج فرهنگ دینی به خصوص در بین جوانان و نوجوانان بوده و در این راستا از اعضای توانمند و مستعد کانون استفاده شده است.

وی از برگزاری مراسم عزاداری دو سلاله پاک رسول خدا حضرت امام حسن(ع) و امام رضا (ع) خبر داد و گفت: این مراسم با حضور و سخنرانی حجت الاسلام عباس امیدی امام جماعت بیت الزهرا(س) و حجج الاسلام راشد و امیری از قم و مداحی سید هادی هاشمی نسب، علیرضا رخ بخش و امید زارع همراه با اطعام عزاداران برگزار می شود.

مدیر کانون تخصصی همایشها و مناسبتهای استان فارس از عموم ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برای حضور در این مراسم که در محل بیت الزهرا (س) واقع در خیابان انقلاب نبش کوچه زهره برگزار می شود، دعوت کرد.