قم - خبرگزاری مهر: معاون فرهنگی و تبلیغی جامعه المصطفی (ص) از صدور شناسنامهٔ فرهنگی و تربیتی برای طلاب جامعة المصطفی (ص) خبر داد.

حجت الاسلام محمد رضا صالح در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: شناسنامه فرهنگی و تربیتی در راستای برنامه ریزی در جهت رشد اخلاقی و تربیتی طلاب جامعة المصطفی (ص) صادر می‌شود.

وی گفت: در این شناسنامه طلاب از لحاظ ویژگی‌های روحی و اخلاقی دائما مورد بررسی قرار می‌گیرند.

 وی ادامه داد: همچنین نیازهای آن‌ها در حوزه‌ها ی معنوی، عبادی، فرهنگی، عاطفی و ساحت‌های مختلف تربیتی مورد برنامه ریزی قرار می‌گیرد.

معاون فرهنگی و تبلیغی جامعه المصطفی (ص) بیان کرد: در همین راستا در کنار پروندهٔ آموزشی طلاب جامعة المصطفی یک شناسنامه فرهنگی و تربیتی نیز برای آن‌ها صادر می‌شود.

وی ادامه داد: در این شناسنامه طلاب توسط اساتید، مشاوران و همچنین متولیان امور فرهنگی و تربیتی ارزیابی می‌شوند و نتیجهٔ ارزیابی به کار‌شناسان و برنامه ریزان امور تربیتی جامعةالمصطفی ارجاع می‌شود.

هدف اصلی از اجرای این طرح وضعیت سنجی امور تربیتی است

وی گفت: هدف اصلی از طراحی شناسنامه فرهنگی و تربیتی یک وضعیت سنجی امور تربیتی و اطلاع از نیاز‌ها و ویژگی‌های خاص تربیتی طلاب است.

صالح بیان کرد: چند سال از اجرای این طرح می‌گذرد اما در حال حاضر در حال بازبینی طرح و بررسی نقاط مثبت و منفی آن برای برداشتن گام‌های تکمیلی هستیم.