اصفهان - خبرگزاری مهر: تهیه‌کننده فیلم حریر با بیان اینکه اصفهان دارای فضای بسیار زیبا و لوکیشنهای دست نخورده و خاصی است، گفت: تمامی لوکیشنهای فیلم "حریر" در اصفهان است.

غلام‌رضا آزادی تهیه‌کننده فیلم حریر در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه فریال بهزاد کارگردان "حریر" فیلمش را اردیبهشت سال آینده، جلو دوربین می‌برد، اظهار داشت: فیلم در شهر اصفهان فیلمبرداری خواهد شد زیرا این شهر دارای فضای بسیار زیبا و لوکیشن‌های دست نخورده و خاصی است که در فیلم به آنها نیاز خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه نگارش فیلم نامه "حریر" به پایان رسیده، افزود: این فیلم چهار شخصیت اصلی دارد که دو زن و دو مرد ایفاگر نقش‌های اصلی آن هستند.

این تهیه کننده سینما گفت: فیلم "حریر" داستان دختری را روایت می‌کند که با معضل چاقی مواجه است و برای رفع آن، درمان‌های مختلفی را در پیش می‌گیرد.

وی اضافه کرد: فیلم "حریر" درون‌گرا است و وارد زندگی خصوصی این فرد می‌شود و تأثیرات افراد مختلف و اطرافیان را در زندگی او به تصویر خواهد کشید.

آزادی یادآور شد: برای فیلم‌برداری نیاز به فصل سرد سال داریم زیرا باید معضل چاقی را در پوشش بازیگر نشان دهیم اما امیدواریم هوا خیلی گرم نشود و به زودی بتوانیم فیلم را جلوی دوربین ببریم.

پس از ساخت آثاری در ژانر کودک و نوجوان، این فیلم پس از پرستوهای عاشق دومین فیلم فریال بهزاد خواهد بود که به معضلات جوانان در جامعه امروز می‌پردازد.

فریال بهزاد کارگردانی فیلم‌های  شور زندگی ، روزی که خواستگار آمد ، مرد نامرئی،  دره شاپرک‌ها  و  کاکلی را در کارنامه کارگردانی‌اش به ثبت رسانده است.