دشتستان - خبرگزاری مهر: شهردار برازجان از اسکان بیش از 50 هزار نفر مسافر نوروزی در برازجان خبر داد.

کریم حسین‌آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور استقبال مناسب از مسافران نوروزی که به شهر برازجان و شهرستان دشتستان سفر می‌کنند اقدامات موثر و مفیدی انجام شده که امیدواریم بتوانیم میزبان مناسبی برای این مسافران باشیم.

وی با اشاره به جاذبه‌های گردشگری و توریستی شهر برازجان اضافه کرد: با استفاده مفید از ظرفیتهای گردشگری شهر برازجان می‌توانیم استقبال خوبی از مسافران نوروزی انجام دهیم تا این مسافران با خاطره خوبی به شهر خود برگزدند.

شهردار برازجان ادامه داد: بیش از 50 هزار گردشگر نوروزی از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون در برازجان اسکان یافته‌اند که انتظار داریم تا پایان تعطیلات افزایش چشمگیری داشته باشد.

وی افزود: در چند سال اخیر مدیریت گردشگری و میراث فرهنگی استان توجه خوبی به توسعه زیرساختهای گردشگری در سراسر استان داشته و در دشتستان نیز کارهای مناسبی در این راستا صورت گرفته است.

حسین‌آبادی اضافه کرد: تجهیز و نوسازی اماکن تفریحی و زیباتر کردن نقاط پرترافیک شهر در نیمه دوم سال گذشته انجام شد و در سال جاری شاهد رضایت خاطر مهمانان هستیم.

وی افزود: پیاده‌روسازی، ایجاد فضای سبز، تجهیز پارک‌ها و فضاهای سبز و بهسازی و بازگشایی معابر پرترافیک و اصلی شهر از جمله برنامه‌های مهم شهرداری است که به اتمام رسیده است.

شهردار برازجان از همکاری و مساعدت همه مسئولان شهر برازجان و شهرستان دشتستان برای میزبانی مناسب از مسافران نوروزی خبر داد و اظهار داشت: همه سعی خود را برای رفاه حال مسافران نوروزی انجام خواهیم داد.