کرمانشاه - خبرگزاری مهر: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: تولید ملی در حال حاضر یک نیاز ضروری و اساسی برای کشور است.

آیت الله محمد حسن ممدوحی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به واقع هوشمندی و دید والا و اشراف مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای به مسائل مختلف، سبب نامگذاری امسال به سال "تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" بوده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: همچنان که مقام معظم رهبری با تاکید و دید خود این سال را با عنوان یاد شده نام گذاری کردند پس نشان دهنده این مطلب است که تولید ملی باید به گونه ای همه جانبه حمایت و در حال حاضر این مطلب یک نیاز ضروری است.

آیت الله ممدوحی تصریح کرد: همچنین باید در این راستا یعنی حمایت همه جانبه از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی با تفکر و نگاه عمیق پیش رفت زیرا این مسئله نیازمند برنامه ریزی دقیق و پیگیر بودن این مطلب با ابعاد متفاوت است.

وی افزود: ما به عینه می بینیم که در طول حیات سی و چند ساله از عمر پر برکت انقلاب در این مدت زمان تحریم و فشار بر نظام اسلامی وارد است.

آیت الله ممدوحی تصریح کرد: در رژیم گذشته، ما کارگران ارزان قیمت غرب بودیم ولی در حال حاضر و به یمن و برکت انقلاب اسلامی آقای خودمان هستیم و این جزو افتخارات نظام اسلامی در طول این حیات سی و چند ساله است.

وی تاکید کرد: در این مسیر یعنی حمایت از کار و سرمایه و تولید ملی همه باید دست به دست هم داده و در این زمینه باید گام های عملی برداشته شود.

آیت الله ممدوحی در پایان تصریح کرد: اهتمام و برنامه ریزی در این مسیر باید به گونه ای باشد که نگاه عمیق مقام معظم رهبری به این موضوع را در تمامی زمینه ها در نظر گرفته و تمامی مسئولین در این سال که در ابتدای آن قرار داریم با امید و نشاط و یاری از خداوند متعال در این خصوص و تا رسیدن مطلوب به این هدف به یکدیگر کمک کنیم.