محمد حسن قديري ابيانه با تاكيد بر اين كه همچنان حكم امام خميني (ره) مبني بر قتل سلمان رشدي زنده است، گفت : اگر سلمان رشدي توسط مسلمانان به قتل برسد قطعا دولت و ملت ما خوشحال خواهند شد و مسلمانان چنين رويدادي را جشن خواهند گرفت.

محمد حسن قديري ابيانه كارشناس مديريت استراتژيك در گفت وگو با خبرنگار سياسي "مهر" گفت : حكم امام خميني(ره) مبني بر اعدام سلمان رشدي مرتد هنوز زنده و جاري است و كماكان بر هر مسلماني كه دسترسي براي قتل سلمان رشدي داشته باشد واجب است كه اين كار را انجام دهد و اگر كشته شود، شهيد است.

وي با اشاره به پيام مقام معظم رهبري به كنگره عظيم حج و تاكيد ايشان بر مهدورالدم بودن سلمان رشدي در اين پيام، افزود : حكم اعدام سلمان رشدي در حقيقت پيامي است براي همه كساني كه به صورت مزدورانه و خيانتكارانه قصد اهانت به مقدسات اسلامي را دارند.

اين كارشناس مديريت استراتژيك تصريح كرد : نفس صدور حكم اعدام سلمان رشدي توسط امام خميني (ره) تاثير خود را گذاشت و افرادي كه براي رسيدن به شهرت يا خدمت به استكبار، مي خواستند به اهانت به اسلام روي بياورند متوجه شدند كه چنين اعمالي مي تواند به پايان زندگي آنان ختم شود.

قديري ابيانه با اشاره به اين مطلب كه سلمان رشدي بدون محافظ در هيچ جايي نمي تواند حضور داشته باشد و هر روز مجبور است منزل و محل استقرار خود را عوض كند، گفت : نبايد فراموش كنيم كه سلمان رشدي بعد از صدور حكم تاريخي امام خميني(ره) آرامش و زندگي خود را عملا از دست داده است و در حقيقت او به نوعي زنداني محافظين خودش شده و اين فشار بحدي بود كه همسرانش نيز از او طلاق گرفته و خيلي ها از ترس جانشان از او دوري مي كنند.

اين كارشناس مديريت استراتژيك افزود : نكته مهمي كه در حكم حضرت امام خميني(ره) وجود دارد اين است كه اين حكم فقط نويسنده كتاب آيات شيطاني را شامل نمي شود بلكه ناشرين و توزيع كنندگان آگاه از محتواي توهين آميز آن را نيز شامل مي شود و اجراي اين حكم مي تواند باعث ترس و وحشت هميشگي كساني شود كه قصد اهانت به مقدسات اسلامي را دارند.

وي تاكيد كرد : اگر سلمان رشدي توسط مسلمانان به قتل برسد قطعا دولت و ملت ما خوشحال خواهند شد و مسلمانان چنين رويدادي را جشن خواهند گرفت.