فیروزکوه – خبرگزاری مهر: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فیروزکوه از برگزاری مراسم عزاداری حضرت زهرا(س) و تجمع عزاداران فاطمی در آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‏ الاسلام سیدمحمد سیدی ظهر یکشنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مراسم عزاداری حضرت زهرا(س) به مدت 10 روز ویژه بانوان از ساعت 15 تا 17 بعدازظهر در سالن اجتماعات امامزاده اسماعیل(ع) فیروزکوه برگزار می شود.

وی افزود: در روز شهادت ام الائمه در روز سوم جمادی الثانی نیز مراسم عزاداری از ساعت 10 الی 13 با سخنرانی حجت الاسلام حاج شیخ یدالله سراج و مداحی ذاکرین اهل بیت(ع) حاج سید بابا حسینی و کربلایی خسرو تاج الدین و کربلایی مصطفی عرب برگزار خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: مراسم عزاداری در روستای بادرود در آستان مقدس امامزاده محمد و محمود(ع) با سخنرانی حجت‏الاسلام ابراهیم طاهری و مداحی اکبر اسفندیار برگزار می شود.

همچنین مراسم عزاداری در آستان امامزاده یحیی و عبدالله(ع) در روستای مزداران با سخنرانی حجت ‏الاسلام شیخ جعفر حاج مزدارانی و مداحی ذاکران اهل بیت(ع) عظیم حاج مزدارانی و رحمان افشارنادری برگزار می شود.

گفتنی است مراسم عزاداری روز شهادت حضرت فاطمه(س) به صورت هماهنگ با حضور هیئتهای مذهبی شهرستان در دو مسیر مسجد موسی بن جعفر(ع) شهرک حضرت ولیعصر(عج) و میدان امام حسین(ع) از مقابل سپاه پاسداران انجام می شود و عزاداران در آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) به هم خواهند پیوست.