بندرعباس - خبرگزاری مهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: جشنواره بین المللی خلیج فارس نقش تاثیرگذاری در خنثی کردن توطئه های دشمنان ایفا می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید شکرالله زندوی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بحث خلیج فارس یکی از مباحث کلیدی و مهم برای کشور محسوب می شود، عنوان کرد: جشنواره بین المللی خلیج فارس به عنوان یک ابزار فرهنگی نقش تاثیرگذاری در خنثی کردن توطئه های دشمنان ایفا می کند.

وی ادامه داد: از آنجایی که برخی کشورهای همسایه به دنبال تحریف هویت و نام خلیج فارس هستند، برگزاری جشنواره خلیج فارس می تواند خنثی کننده مهمی برای نقشه های شوم آنان باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان افزود: از آنجایی که این جشنواره امسال در ابعاد بین المللی برگزار می شود، مطمئنا تاثیر بسزایی در معرفی فرهنگ خلیج فارس و جاذبه های گردشگری آن برای مردم جهان خواهد داشت.

حجت الاسلام زندوی تصریح کرد: این جشنواره بهترین ظرفیت برای دفاع از نام و هویت خلیج فارس در ابعاد بین المللی و جهانی است.

این مقام مسئول بر استمرار این حرکت عظیم فرهنگی هنری تاکید کرد و گفت: البته تاثیرگذاری این جشنواره در صورت سرمایه گذاری در بخش بین المللی و تلاش برای حضور میهمانان خارجی دو چندان خواهد شد و بر غنای هر چه بیشتر آن خواهد افزود.

دومین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری خلیج فارس روز 10 اردیبهشت ماه همزمان با روز ملی خلیج فارس و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان در شهر بندرعباس برگزار خواهد شد.