سرمربی تیم تنیس زیر 14 سال ایران در آستانه آغاز دیدارهای تیم در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: برای نتیجه گرفتن کار سختی داریم چون تیم‏های شرکت کننده جزو بهترین‏های رده‏بندی جهان هستند.

سعید احمدوند در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه مسابقات تنیس زیر 14 سال آسیا در سطح بالایی برگزار خواهد شد، اظهارداشت: ایران پس از سال‌ها غیبت سهمیه شرکت در این رقابت‎ها را گرفته است و به همین دلیل و با توجه به رده سنی مسابقات بازیکنان اعزامی ما تجربه‎ای از این رقابت‎ها ندارند اما آنچه کار ما را در مالزی سخت می‎کند مسئله دیگری است.

وی تصریح کرد: تیم‏های شرکت کننده در مسابقات تنیس زیر 14 سال آسیا تیم‎هایی هستند که در رنکینگ جهانی جایگاه‎های بالایی را از آن خود کرده‎اند. شاید تایلند که رده 15 جهان است در پایین‏ترین سطح باشد اما سایر تیم‏ها رنکینگ بالایی دارند مانند هند، ژاپن، استرالیا و کره جنوبی که به ترتیب در رده پنج، هفت، 10 و دوازده جهان هستند.

سرمربی تیم تنیس زیر 14 سال تاکید کرد: با حضور این تیم‏ها و البته غیبت چند ساله ایران پیش بینی خاصی برای نتیجه گیری نداریم. در کل برای تیمی در رده سنی نوجوانان انتظار نتیجه گرفتن یک انتظار سختگیرانه است من فقط امیدوارم بازیکنان بتوانند خوب تنیس بازی کنند و در هر بازی نسبت به بازی قبل نقاط ضعف خود را کمرنگ‌تر کنند.

احمدوند با اشاره به اردوهای آماده‌سازی تیم تنیس زیر 14 سال پیش از اعزام به مالزی گفت: اردوهای برگزار شده منظم و نتایج به دست آمده از آن راضی کننده بود. بازیکنان به خصوص با توجه به تمریناتی که طی دو هفته گذشته داشتند آمادگی معقولی دارند و آماده‌اند تا با حریفان پرقدرت خود رقابت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم تنیس زیر 14 سال ایران روز پنجشنبه به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا عازم مالزی شد. این رقابت‎ها از روز دوشنبه 11 اردیبهشت ماه با حضور 13 تیم آغاز می‎شود.