تیم بسکتبال ذوب آهن در حالی دیدارهای خود در مسابقات لیگ برتر را ادامه می‌دهد که بازیکنان این تیم در اعتراض به پرداخت نشدن حق و حقوق‌شان همچنان از حضور در تمرینات امتناع می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم بسکتبال ذوب آهن پس از آنکه در مجموع دو دیدار برگزار شده در مرحله نخست پلی‎آف مسابقات لیگ برتر مغلوب دانشگاه آزاد شد و از حضور در مرحله نیمه نهایی بازماند، حریف شهرداری گرگان شد تا دیدارهای خود را برای تعیین رده‌بندی تیم‎های پنجم تا هشتم ادامه دهد.

این تیم هفته گذشته نخستین دیدار خود در این مرحله را با پیروزی پشت سرگذاشت و روز دوشنبه هم باید دیدار برگشت مقابل شهرداری گرگان را در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار کند این در حالی است که همچنان تمرینات اصفهانی‌ها تعطیل است.

بازیکنان ذوب آهن که بابت قرارداد امسال خود هیچ مبلغی از باشگاه دریافت نکرده‎اند و هنوز بابت بخشی از قرارداد فصل گذشته خود نیز طلبکار هستند، از اوایل فروردین‌ماه در اعتراض به دریافت نکردن حق و حقوق‌شان و بی توجهی مسئولان باشگاه از شرکت در تمرینات خودداری و دیدارهای گذشته را بدون تمرین برگزار کردند.

تعطیلی تمرینات بازیکنان تیم بسکتبال ذوب آهن ادامه دارد و حتی "لوورن وودز" بازیکن خارجی این تیم طبق مفاد قراردادش در تمرینات شرکت نمی‎کند و فقط از جایگاه تماشاگران، بازی هم تیمی‎های خود را می‎بیند.

فرزاد کوهیان، سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن در این مورد به خبرنگار مهر گفت: قرار بود بازیکنان نشستی با مدیرعامل باشگاه داشته باشند که برگزار نشد. در هر صورت آنها در تمرینات شرکت نمی‎کنند و بدون بازی دیدارهای خود را برگزار می‎کنند. من آنها را فقط هنگام بازی می‎بینم. این هم که آنها در بازی‎ها شرکت می‎کنند به خاطرتعهدی است که به ذوب آهن و بسکتبال این باشگاه دارند.