مشهد - خبرگزاری مهر: کارشناس مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از برگزاری دوره های آموزشی برای 300 نفر از بانوان مبلغ در شهرستان های استان خبر داد.

معصومه صنم یار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برگزاری کارگاه آموزشی برای 100 نفر از مبلغات مشهد و 200 نفر مبلغات شهرستان های استان در اردوگاه مازندران بخشی از برنامه گرامیداشت هفته زن و روزمادر است.

وی با اشاره به برگزاری اردوی طریق الجنه برای 800 نفر از بانوان تشکل های دینی در اردوگاه باغرود نیشابور بیان کرد: این اردو  شامل برنامه های فرهنگی و تفریحی است که طی چهار روز برای چهار گروه از تشکل های دینی اجرا می شود.

صنم یار در مورد سایر برنامه های این اداره در هفته زن افزود: طرح "بصیرت افزائی دو" برای مسئولین هیئات دینی بانوان، اعزام مبلغات به شهرستان های استان و گفتمان عفاف و حجاب برای هزار دانش آموز از دیگر برنامه هایی است که به منظور گرامیداشت هفته زن توسط تبلیغات اسلامی استان برگزار می شود.

وی مسابقه کتابخوانی "طنین یاس" در نیشابور و برنامه های جشن" گل یاس"، کارگاه "عفاف گرایی" و نمایشگاه "حجاب و عفاف" در مشهد را نیز از دیگر برنامه های ستاد هفته زن در استان اعلام کرد.