بجنورد - خبرگزاری مهر: زیر ساخت های شرکت مخابرات خراسان شمالی نیازمند توسعه است، قدردانی استانداری از مدیرعامل و مدیران شرکت مخابرات و ... از مهم‌ترین عناوین اخبار امروز شرکت مخابرات استان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان شمالی بر توسعه زیر ساخت ها و فناوری‌های روز شرکت مخابرات خراسان شمالی تاکید کرد.

موسی الرضا ثروتی با اشاره به شاخص‌ها و موازین سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اظهار امیدواری کرد: با تلاش کارکنان خدوم شرکت مخابرات استان، دیار باب الرضا در سال جاری، شاهد توسعه زیرساخت‌ها و فناوری‌های روز باشد.

محمد سالاری نیز در این جلسه ضمن اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جاری به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: مجموعه پرسنل و کارکنان شرکت مخابرات خراسان شمالی، هم پای تمامی مردم و مسوولان، تلاش می‌کنند تا در سال جاری به فرمایشات معظم له، جامه عمل بپوشانند.

مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان شمالی با بیان اینکه در دنیای امروز، فناوری اطلاعات و مخابرات، محور توسعه پایدار به حساب می‌آیند افزود: این شرکت سعی دارد تا با تبدیل ظرفیت‌های بالقوه به بالفعل، زمینه رشد و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی استان را فراهم آورد.

قدردانی استانداری از مدیرعامل و مدیران شرکت مخابرات خراسان شمالی
 
در راستای قدردانی از مشارکت و تلاش دست اندرکاران برگزاری نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری و رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات خراسان شمالی در نامه‌هایی جداگانه، مراتب تقدیر و تشکر خود از مدیرعامل، معاون مدیر عامل، رئیس اداره فناوری اطلاعات و رئیس اداره دیتا شرکت مخابرات خراسان شمالی را، ابراز داشت.
 
مصیب عنابستانی مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری در تقدیر نامه‌ای خطاب به آقایان سالاری، نشاطی، ذیحق و فیروز، آورده است: "اکنون که با همت و تلاش شبانه روزی شما، استان خراسان شمالی توانسته است به موفقیت چشمگیری در راستای استقرار دولت الکترونیک، بخش اعظمی از انتخابات را به صورت رایانه‌ای و با موفقیت برگزار نماید، از جنابعالی به دلیل اهتمام و تلاش مجدانه در این خصوص، تقدیر و سپاسگزاری می‌نمایم".
 
مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان شمالی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مسئولیت معاونت کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان را بر عهده داشت.