غرب استان تهران - خبرگزاری مهر: جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان قدس غرب استان تهران گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، فردی که با بلعیدن مواد مخدر از نوع شیشه قصد داشت مواد مخدر را وارد زندان کند شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ تکلو اظهار داشت: با بدست آمدن اخبار و اطلاعاتی از اینکه فردی در یکی از پارکهای شهرستان قدس اقدام به فروش مواد مخدر می کند، ماموران انتظامی این شهرستان با حضور در محل موفق به شناسایی فرد مورد نظر شده و با دستگیری متهم بنام "حسن - ر" و کشف 30 گرم مواد مخدر از نوع شیشه، متهم برای تحقیقات بیشتر به پلیس مبارزه با موادمخدر منتقل شد.

وی افزود: با انتقال فرد توزیع کننده موادمخدر به پلیس مبارزه با مواد مخدر، از وضعیت ظاهری متهم مشخص شد حال عمومی وی مساعد نبوده ومرتب از ناحیه شکم اظهار درد می کرده که بلافاصله متهم تحت مراقبت پلیس به بیمارستانی در شهرستان قدس منتقل شده و در آزمایش صورت گرفته از قاچاقچی موادمخدر، معلوم شد متهم موادمخدر را بعلیده وهمین موضوع باعث درد شکم ومعده او شده بود.

این مسئول عنوان کرد: با بهتر شدن حال عمومی متهم، قاچاقچی موادمخدر در بازجوئی های پلیس، لب به اعتراف گشوده و گفت که با بلعیدن 29 بسته مواد مخدر از نوع شیشه سعی داشتم این مواد را به زندان منتقل کنم که با هوشیاری پلیس ناکام ماندم.

دستگیری سارقان زورگیر تحت عنوان مسافر در شهرستان رباط کریم

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم و بهارستان گفت: ماموران انتظامی این شهرستانها، دو سارق زورگیری که در پوشش مسافر از دو مسافر به مقصد استان قم زورگیری کرده بودند، دستگیر و تحویل مرجع قضائی دادند.

سرهنگ ابراهیم حسن آبادی افزود: دو نفر از شهروندان به کلانتری 16 وهن آباد شهرستان رباط کریم مراجعه کرده واعلام داشتند با یک دستگاه خودرو بین راهی قصد عزیمت به استان قم را داشتند که در بین راه راننده پس از قفل کردن خودرو تغییر مسیر داده و با تهدید سلاح سرد وهمدستی یک نفر دیگر، از مسافران زورگیری کرده است.

مالباختگان در اظهارات خود به پلیس گفتند سارقان زورگیر مبلغ سه میلیون و 800 هزار ریال وجه نقد و سه دستگاه گوشی همراه را از آنها به سرقت برده و سپس مسافران را در اطراف جاده قم رها کرده ومتواری شدند.

دستگیری سارق 15 فقره ای در غرب استان تهران

با تلاش ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران، سارق حرفه ای منازل شهرکهای سعید آباد و مهدیه شهریار دستگیر و 15 فقره سرقت منزل، مغازه و داخل خودرو کشف شد. از یک هفته قبل چند فقره سرقت منزل، مغازه و لوازم داخل خودرو در شهرکهای مهدیه و سعید آباد شهریار به پلیس گزارش شد که اکیپ ویژه ای از ماموران پلیس آگاهی استان و کلانتری 18 باغستان دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار خود قرار می دهند.

این گزارش حاکیست با تلاش ماموران کلانتری 18 باغستان، سارق حرفه ای منازل شهرکهای مهدیه و سعیدآباد بنام "مهدی - ش" در حین پرسه زدن در اطراف منازل شهرک مهدیه دستگیر وجهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل می شود.

با وصول پرونده به پلیس آگاهی، اکیپی از کارآگاهان بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داده در بازجوئی های اولیه پلیس سارق به شش فقره سرقت منزل، پنج فقره سرقت مغازه و چهار فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد.